Wishb0ne Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Som topicen sier.. Gir alle mobilselskap ut operatørlåskoden, om man har kjøpt den sammen med et abonnoment? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Så vidt jeg vet, er det bare Telenor som gir ut operatørlåskoden med en gang du kjøper telefonen. Med de andre operatørene, må du vente til bindingstiden har gått ut, eller er brutt. Lenke til kommentar
riggeremn Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Alle skal være pålagt å gi deg operatørlåskode etter norsk lov. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Alle skal være pålagt å gi deg operatørlåskode etter norsk lov. Ja, men kun Telenor gir ut koden før en eventuell bindingsperiode er utgått. Lenke til kommentar
Baab Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er feil. Jeg vet at hvertfall også Netcom har begynt å gi den ut før 12mnd hvis du krever å få den, og som riggeremn påpeker er også de øvrige operatørene lovpålagt og utgi den. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Blir feil å si det er lovpålagt, finnes ikke noe lovverk som tar for seg bindingstid og operatørlås. Og Netcom må ha begynt med dette helt nylig, for litt over en måned siden ble en kamerat av meg nektet dette siden bindingstiden ikke var gått ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå