Keiseren av Grønland Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Jeg har nå gått forbi utallige av disse, uten at de har noen funksjon. Hjelpenotisene sier at man kan bestikke herolder, leie horer og leiesoldater osv. Men hvordan gjør man det? Jeg står foran dem, og ingenting skjer. Trykker jeg firkant slår jeg dem, og jeg får ikke noe valg av noe som helst slag. Jeg oppdaterte AC2 til versjon 1.1 før jeg begynte - hvis det har noe å si. Det står også at man kan plukke opp våpen etter de man bekjemper. Men hvordan da? Endret 27. desember 2009 av Ramius Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Horer kan man ikke "leie" (altså ligge med dem), men du kan leie dem så de følger etter deg, eller du kan 'blende' inn i mellom dem. Hvordan og plukke opp våpen skal du jo få informasjon om i starten av spillet. Men på Xbox er det 'B'. Det er vel også bare å gå nær ofrene, og så skal det vel stå hvilken knapp som må trykkes for å gjøre det og det. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Du må sikte på en av medlemmene av gruppen med L2/LT (avhengig av konsoll), og hyre for 150f med trekant/Y. For å plukke opp våpen bare står du over et våpen på bakken og trykke O/B, men husk at det bare er midlertidig. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg kan det nå, måtte bare komme meg litt videre i spillet. Er forresten alle de leiemordoppdragene uendelige? Hver gang jeg fullfører ett, dukker det opp et nytt på kartet, på samme sted. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg er ikke sikker, men det er egentlig bare for å tjene litt raske penger. Du trenger aldri å gjøre dem for å fullføre spillet 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå