Backbone Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei! Jeg har nettopp krasjet mitt hovedkort; "Gigabyte GA k8ns pro" En av inngangene der hvor hovedkabelen kommer inn på kortet er svidd seg. Fant ut at dette hovedkortet er gått ut av produksjon, og lurer derfor på om noen har forslag til hva jeg kan gå for nå. bryr meg ikke om ytelse osv, men vil helst at mest mulig fra det gamle kortet passer overens med dette nye (Ram, prosessor, osv) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 dette er et såpass gammelt kort at jeg dessverre er redd du er shit out of luck. så du blir nok nødt til å kjøpe ny maskin, evt. om du kan finne noe brukt (selv om jeg ikke vil anbefale å kjøpe så gammelt utstyr brukt) Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 dette er et såpass gammelt kort at jeg dessverre er redd du er shit out of luck. så du blir nok nødt til å kjøpe ny maskin, evt. om du kan finne noe brukt (selv om jeg ikke vil anbefale å kjøpe så gammelt utstyr brukt) Okei. finnes det et kort jeg kan gå for, å kanskje slippe unna med å kun måtte kjøpe ny prosessor? på det krasjede kortet er det socket 754 btw Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 er redd du må bytte alt, da skjermkort interfacen (AGP) er utdatert, socket 754 er utdatert, DDR (1) er utdatert, 20 pins ATX er utdatert Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Okei. Takk for gode svar! da tror jeg helst jeg får sette harddiskene i en annen pc, og overføre til en bærbar harddisk. så blir det nok bærbar pc på meg heller Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 ja det er nok likegreit. Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Hvis noen forøvrig har et slikt hovedkort å selge meg, kontaktes jeg på E-post: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå