Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 jeg har ikke hatt playstation siden enern så jeg har ikke peiling. er ps3 som en pc? har ikke den browser, mulighet for mus og tastatur og at man kan sette inn en hvilken som helst HDD? isåfall, er ikke det litt for nært en PC til å være en konsoll? Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 jeg har ikke hatt playstation siden enern så jeg har ikke peiling. er ps3 som en pc? har ikke den browser, mulighet for mus og tastatur og at man kan sette inn en hvilken som helst HDD? isåfall, er ikke det litt for nært en PC til å være en konsoll? Nei Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Mus og tastatur kan ikke brukes i spill,hdden må være 2,5", og browseren er ikke akkurat like bra som på pcen. Du har langti ifra de samme mulighetene som man har på en pc, selv om det faktisk er ganske mye man kan gjøre på PS3en Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Man kan installere linux på den, og da vil det være som en pc. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Mus og tastatur kan ikke brukes i spill,hdden må være 2,5", og browseren er ikke akkurat like bra som på pcen. Du har langti ifra de samme mulighetene som man har på en pc, selv om det faktisk er ganske mye man kan gjøre på PS3en Mus og tastatur fungerer utmerket i Unreal tournament til PS3. Både offline og online. Mulig det gjelder andre spill også. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Det er kun i U3 det fungerer, derfor skrev jeg at det ikke fungerer i spill. Det går ikke an å innstallere Linux på Slim Endret 27. desember 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
SVeloce Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du har ikke de samme mulighetene for installasjon av programmer, spill osv på PS3 som på en PC. Menysystemet XMB er også helt annerledes fra hva du får i en PC. Det vil også by på store utfordringer hvis man tar på seg oppgaven å skulle ''modde'' en PS3, da det er begrenset hva den vil akseptere som kompatibelt. = En konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå