Steffenv Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei. Jeg ble utestengt fra WoW i bare 48 timer... Men nå har det vel gått en uke, og jeg kan fortsatt ikke logge inn. Har sendt mail til blizzard osv, men har ikke fått svar -.- Sendte vel mailen dagen etter jeg ble utestengt. Svarer de ikke, eller er de bare !"#" treige..? Begynner å bli litt lei av dette her Greit nok om jeg ikke hadde hatt gamecard da. Men når jeg har betalt for det, og kommer meg ikke inn når jeg skal kunne, blir jeg rett og slett litt sur. Når jeg prøver å logge inn på nettsiden deres, står det fortsatt det der "Duration: 48h" Noen som har opplevd dette? Hva har dere eventuelt gjort? Bare vente? :S Nei.. Jeg hater å snakke med blizzard. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Sikkert dårlig supportbemanning i juletiden. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Selv er jeg usikker. Det er åpenbart noe som er gått galt med systemet, så du får vel bare vente til du får kontakt med Blizzard. Hvis du klager på det når kontoen din har blitt låst opp får du sikkert tilbake spilletiden du ikke fikk utnyttet da du var bannet. Endret 27. desember 2009 av Camrot OT er fjernet Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Selv er jeg usikker. Det er åpenbart noe som er gått galt med systemet, så du får vel bare vente til du får kontakt med Blizzard. Hvis du klager på det når kontoen din har blitt låst opp får du sikkert tilbake spilletiden du ikke fikk utnyttet da du var bannet. Hehe ja takk for svar Jeg kan egentlig vente, jeg. Var bare det der at jeg blir irritert når jeg ikke får svar Visste heller ikke at det var mulig å få tilbake denne spilletiden . Er jo ikke veldig viktig, men også greit å vite om noen hadde vært oppi det samme, og eventuelt fått noe svar fra blizzard. Endret 27. desember 2009 av Camrot OT er fjernet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ett innlegg som ikke holdt seg til tema, samt kommentarer på dette, er fjernet fra tråden. Klarer man ikke å svare på trådstarters tema, er det heller ingen grunn til å poste i en tråd. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Prøver du logge inn med det gamle passordet? De pleier noen ganger å resette det når du suspender kontoen. Sjekk om du har fått en epost, eventuelt be om nytt passord når du logger inn på account management. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ring dem å forklar situasjonen. De fikser det på minutter.. Det er min erfaring iværtfall, og jeg ble banna pga flere ting. Å sende mail til dem er bare dødt løp spør du meg Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kansje det er 48 uker du er utestengt ? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Noen ganger stenger de kontoer midlertidig (dvs, 1dag, 2 dager, 3 dager etc) mens de kjører en "investigation". Mulig den ikke har blitt ferdigstilt siden du fremdeles er bannet. Menne.. Vanligvis har de GOD grunn når de banner kontoer, uansett om det er midlertidig eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå