Gjest Dazzled Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har aldrig vært redd for fetisjer. Men har ting jeg ikke klarer godta. Deriblandt fisting og driting på verandre, men jeg oppdaget en tng jeg ikke klarer: BLEIEFETISH Jeg er 25 år, sammen med en gutt på 24, vi er begge gutter Jeg fant tilfeldigvis en svær bleie liggende, og tenkte først "herregud, ikke si det er en fetisj!?", så roet jeg meg og tenkte han sikkert var sjuk for tiden og hadde problemer med drite/pisse eller noe. Men voila, på datamaskinen hans da jeg ksulle slette loggen min fant jeg masse "bleie-fetisj-sider" hvor man søker andre med samme interesse, møtes og har sex Vi har hatt det litt trøblette i det siste, jeg hadde roet meg, så finner jeg detta! Det hadde vært lettere om jeg ikke fant de sidene, siden jeg har alltid vært skeptisk til om han er monogam sexuellt, men hva nå!? Skal jeg konfrontere han med at jeg fant bleia hans og vt det? hAHA, hjelp Jeg ble seriøst litt trist, men jeg klarer alikevel ikke slutte le høyt med jevne mellomrom og han har flere ganger spurt "hva er det". Og jeg klarte ikke ha sex i går siden jeg bare tenkte på bleie Lenke til kommentar
mortania Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fetisjer er helt normalt, uansett hva det skulle gjelde (jeg er veldig i mot ihjeltråkking av kattunger, da, jeg skjønner ikke helt hvordan det fikk "status" som fetisj...) Jeg går ut i fra han aldri har tvunget sine fantasier på deg? Hva så om han gjør noe han er interessert i, alene, foran pcen mens han ser på folk i bleier? Og hvorfor skulle du slette loggen din? Høres ut som om du har like mye å skjule som det han har. I tillegg "snoket" du på ham, og det har du ikke rett til uansett hvor mye kjærester dere er. Jeg har aldri sittet og sett gjennom logger, logget meg på forumer og nettsteder som mine tidligere kjærester har brukt. Det er respektløst. Du kan godt si du fant bleien, la han fortelle sin side av saken. Det er ditt eget valg om du vil gjøre noe idiotisk på grunnlag av hva han liker, eller om du vil tolerere det fordi du er glad i ham. Lenke til kommentar
Fiat justitia Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Fetisjer er helt normalt, uansett hva det skulle gjelde (jeg er veldig i mot ihjeltråkking av kattunger, da, jeg skjønner ikke helt hvordan det fikk "status" som fetisj...) Jeg går ut i fra han aldri har tvunget sine fantasier på deg? Hva så om han gjør noe han er interessert i, alene, foran pcen mens han ser på folk i bleier? Og hvorfor skulle du slette loggen din? Høres ut som om du har like mye å skjule som det han har. I tillegg "snoket" du på ham, og det har du ikke rett til uansett hvor mye kjærester dere er. Jeg har aldri sittet og sett gjennom logger, logget meg på forumer og nettsteder som mine tidligere kjærester har brukt. Det er respektløst. Du kan godt si du fant bleien, la han fortelle sin side av saken. Det er ditt eget valg om du vil gjøre noe idiotisk på grunnlag av hva han liker, eller om du vil tolerere det fordi du er glad i ham. Enig med overstående, det er for mange litt "rart" men verken umoralskt eller på annen måte til skade for noen uansett og dermed er vel dette emnet mer eller mindre en privatsak og dermed heller ikke noe han fortjener å bli konforntert med på en slik måte at det oppfattes som galt... (så fremt at ikke emnet fører til utroskap) så klart. Dersom bleier hadde vært et produkt ment kun og bare for babyer så ville man kunne begynt å vippe på den moralske nåla, men nå er det slik at bleier er faktisk like mye ment for voksne mennesker, og dette forsvarer vel interessen for det. Skulle du konfrontert han med logget etc så bør det være for at du vil innrømme å ha "snoket" der, og ikke for å konfrontere han med innholdet av den. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tråden stenges grunnet videre undersøkelser av Admin. Noe som tilsier at denne tråden kan være opprettet kun for å "trolle". Minner om spilleregler for gjesteposting og misbruk av den muligheten kan føre til utestengelse på kortare eller lengre tid. Mvh Admin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg