pat0rres Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skal kjøpe meg PS3 SLIM 120GB! Burde jeg kjøpe fra elkjøp nå for 2700,- eller vil prisen synke mye i januar salget? Takk for svar! Lenke til kommentar
pat0rres Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Bestille nå Så du tror ikke prisen vil synke betydelig i Januar? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kjøp på Elkjøp, så har du 30 dagers prisgaranti uansett! Winwin! Lenke til kommentar
pat0rres Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Kjøp på Elkjøp, så har du 30 dagers prisgaranti uansett! Winwin! Gjelder dette om jeg kjøper via nettbutikken til elkjøp og? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Bestille nå Så du tror ikke prisen vil synke betydelig i Januar? ' jeg vet min venn. Lenke til kommentar
vallente_82 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kjøp på Elkjøp, så har du 30 dagers prisgaranti uansett! Winwin! Gjelder dette om jeg kjøper via nettbutikken til elkjøp og? Akkurat det vet jeg ikke, men ska looove deg de bruker lang tid!! Jeg brukte ofte nettbutikken deres, men har nå gitt opp fordi eg var ikkje uheldig første gang, men kvar gang. De sender nemleg fra Danmark.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ikke om du velger "collect at store"! Da tar det to timer! Winwinwin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå