Habitats Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hei I dag sitter jeg på følgende system: Processor: Core2 Quad CPU Q9450 @ 3.6GHz (4 CPUs), Memory: 8192MB RAM Video Card: ATI Radeon HD 4870 X2 + ATI Radeon x1550 Monitor: 40"+26"+24" Sound Card: Creative SB X-Fi Platinum Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit RC Motherboard: Asus Maximus Formula Computer Case: Lian Li P80 Greia er at jeg gjerne vil slippe 2 skjermkort, derfor tenkte jeg gå for et 5970 og ettersom hovedkortet begynner å bli slitent tenkte jeg ta det + CPU i samme slengen. Det jeg lurer på et om det vil være verdt det. Noe sier meg at jeg ikke nødvendigvis vil tjene så alt for mye på dette, og kanskje burde vente enda et år på en oppgradering. Hva tror folket? Endret 27. desember 2009 av Habitats Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 forstår ikke noen grunn til å oppdatere det der... alt en 5000 serie vil gi er litt mer fps og litt enklere med kobling av de 3 skjermene dine.. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, det var det jeg var litt redd for. Har seg bare slik at jeg er svak for oppgraderinger... Får vel prøve å holde ut litt lenger. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 En SSD hadde kanskje ikke vært så dumt? (Om du ikke har det fra før av, da...) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Nei, har faktisk sittet å tenkt på det akkurat i dag. Tror det blir til at jeg oppgraderer skjermkort og setter inn noen SSD til spill/OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå