Slabbedasken Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har kjøpt meg denne cd-brenneren: Teac CD-RW 40X/12X/48X ATAPI på psdata.no Det fulgte ikke med noe form for software (bulk) Er det noen som kan guide meg med en link til hvor jeg kan fionne en driver til denne cd-brenneren? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Zink Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 De sier noe om dette Her ( går ut ifra det er CDW540E ). Ellers finner du oppdatert ( "hjemmelaga" ) firmware Her Lenke til kommentar
enl Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Du trenger ingen drivere til ATAPI CD-brennere i Windows. Tror det bare er eldre SCSI-brennere som trenger det. Fulgte det ikke med noe brennerprogram, kan du alltids bruke det som er innebygd i Windows XP(hvis du har det) eller kjøpe et. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg har NERO 5.5 som fulgte med en eldre brenner fra plextor, men trodde det vilel være reit å ha en driver til den jeg også har :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå