Accasia Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Som tittelen sier så lurer jeg på om jeg kan få igjen penger på en julegave som kom med byttebevis lapp klistret på? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 antagelig ikke, jeg har ihvertfall aldri hørt om noen butikker som praktiserer dette. husk at det ikke er noe lovpålagt krav om bytting, så det er bare god service fra butikken at de gir ut byttelapper. så det er langt utenfor det som loven krever og dermed opp til butikken. Lenke til kommentar
Accasia Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, det er jeg klar over. Veldig snillt å sette så lang frist på pakken også, helt ut i februar. Men grunnen til at jeg lurte er at jeg ikke ønsker meg noen tilgode lapp i samme butikk, det er snakk om El-kjøp. Vil heller ha kontanter, eller så kan jeg beholde tingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Siden dette er snakk om Elkjøp, så vil byttebeviset ha bilagsnummeret påskrevet, hvilket i praksis vil bli det samme som å fremlegge kvittering. Du vil dermed kunne benytte deg av 30 dagers returrett, og da skulle det ikke være noen problemer med å få penger tilbake. Lenke til kommentar
Accasia Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå