Gjest YOuknow Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei, jeg har en penis som er ca 16CM lang når den er stiv. Jeg er usikker på omkretsen da. Hvilken kondom tror dere vil passe best som jeg får kjøpt på butikken? Takk =) Lenke til kommentar
Izor Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kjøp standarkondomer, antar at disse vil funke helt fint.. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 kondomer med smak på kondomeriet passer deg sikkert, og smaker godt for henne viss hun vil gi deg ett sug først:P Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vanlige profil funker når det gjelder lengden. Problemet kan ligge i omkretsen. Kjøp en pakke profil og en grande og test ut. Lenke til kommentar
Duckyneedz Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vanlige profil funker når det gjelder lengden. Problemet kan ligge i omkretsen. Kjøp en pakke profil og en grande og test ut. Profil er helt klart best. For all del unngå näkken, flere som sliter med at den sprekker utrolig lett. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vanlig Profil, hvor stor omkrets blir for stort? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Prøv både Profil og Grande. Skal ikke mye til før Profil blir for smått. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Personlig synes jeg alle RFSU-kondomer (Profil/Näkken som nevnt her i tråden) lukter ufyselig. Sverger til Durex, gjerne de rosa. Then again, kan ikke huske sist gang jeg brukte dong. (- : Endret 4. januar 2010 av jossda Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg får bare plass i King Size da, *stolt* Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg får bare plass i King Size da, *stolt* Gratulerer. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Thin. Jo mer følelse jo bedre. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Thick. Jo tryggere jo bedre Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Thick. Jo tryggere jo bedre enig Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Prøv deg frem. Hver har forskjellig smak, og forskjellig følelse. Noen bruker standard Profil, andre bruker tykke for å begrense følsomheten, mens andre bruker tynne. Forskjellen på tryggheten i en tynn eller tykk kondom er ikke store greiene, så det trenger du nok ikke tenke på. Selv er favoritten Condomi Ultra Thin. http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9756757 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 kondomer med smak på kondomeriet passer deg sikkert, og smaker godt for henne viss hun vil gi deg ett sug først:P Hvem faen suger noen med kondomen på? Det ødelegger jo hele opplevelsen for begge to Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hvem faen suger noen med kondomen på? Det ødelegger jo hele opplevelsen for begge to Vet ikke om du er gutt eller jente (og jeg trenger ikke vite det heller), men å suge en gutt etter Profil kondomer er grusomt. Hele munnen smaker vaselin, jo. Edit: Derfor er kondomer med smak best Endret 5. januar 2010 av malnor Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 kondomer med smak på kondomeriet passer deg sikkert, og smaker godt for henne viss hun vil gi deg ett sug først:P Hvem faen suger noen med kondomen på? Det ødelegger jo hele opplevelsen for begge to For å unngå herpes f.eks. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan du få herpes på kølla? Hvis personen har så dårlig hygiene er det best å gi faen Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det kan du, og det er ikke mye pent. Blir du sugd av en person med herpes 1 (noe 80% av befolkningen har eller får), så kan du få det på kuken. Viruset blir du aldri kvitt, så du kan risikere å få jevlige utbrudd resten av livet. Knuller du en dame uten donge mens du har utbrudd kan hun også få det. Btw, er ikke alltid like lett å se om en person har herpes i kjeften. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Trodde ikke herpes 1 kunne smitte over til herpes 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg