Jajakanskjedet Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 HEI! Når jeg ser på diverse tv program, er det ofta sann at når folk sier ett banneord, blir det overdøvet med ett slags piip. Noen som hvet hvor jeg kan få tak i dette? (skal lage film selv) Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kanskje ta opp lyd fra TV? Kanskje bare søke etter det på google og laste ned? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvis du skal lage film og IKKE vet hvordan du lager denne lyden selv så fortjener du ikke å lage filmen. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Søke på google? SMART! Rart jeg ikke har tenkt på det...bare ett problem: Hva i alle dager skal jeg søke etter!? Peep? Hvis det er så jævla lett for dere så hvorfor ikke bare gi meg en link? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) "how to make a bleep" Så den første youtube videoen http://www.google.no/search?client=opera&a...-8&oe=utf-8 Altså, ikke for å være slem eller noe, men det er lov å tenke seg litt om. Endret 28. desember 2009 av iNeo Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 ok takker...men hvordan skal jeg vite at det skrives "bleep" Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hadde tilfeligvis den lyden på pcen etter eg høyrespel prosjekt. Så her er den, håper den funker. Music_Censor_SoundBible.com_818434396.mp3 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 ok takker...men hvordan skal jeg vite at det skrives "bleep" Hvordan skulle jeg vite at du ikke kan Engelsk? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 ok takker...men hvordan skal jeg vite at det skrives "bleep" Hvordan skulle jeg vite at du ikke kan Engelsk? ja...kordan vi skrive piip på engelsk e noke vi lære på skulen kvar jævla dag Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg lærte det på skolen hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå