Cucumber Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei Jeg har en samsung s2 portable 500 gb som jeg kjøpte for ca 2 måneder siden. Den har fungert helt fint fram til i går. Jeg satt med laptopen i fanget og samsungdisken var koblet i da den sled ned fra stolen og ble hengende i en 20 cm usb-kabel. Nå får jeg ikke kontakt med den i det hele tatt. Når jeg kobler den i kommer det en slags spinnelyd (vedlagt) som varer i 5 sekund, så begynner dioden på disken å blinke. Den dukker ikke opp i windows og ikke bios (iallefall ikke i lista over boot devices). Er noe som kan gjøres for å redde disken og/eller innholdet? Har heldigvis backup av det viktigste, men dette var på en måte backupdisken min V1227165603.mp3 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har du prøvd en annen kabel? Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, og to andre pcer. Men resultatet er stort sett det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå