GtHoo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 håper jeg postet dette på riktig sted. tenkte jeg skulle rydde litt på pc-en.her googla disse men fant ikke noe om de. så jeg poster noen av oppstartsprogrammene her som jeg ikke aner hva er. lurer på om jeg kan fjerne disse her trykt WisKeySt N/A OSD Application Wiston HotkeyApp pcts Tray noe jeg trykt kan fjerne? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) googla pcts tray og det virket som et virus, du kan jo skanne pc'en med et antivirusprogram til å begynne med Endret 28. desember 2009 av lekse2 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 googla pcts tray og det virket som et virus, du kan jo skanne pc'en med et antivirusprogram til å begynne med takk for svar, har søkt gjennom med antivirus men finner ikke noe... tror du jeg bare kan slå den av? hva med de andre tingene? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Start her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå