MtnDew Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 - Trene - Spise mindre drittmat Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 2010 - Begynne med prosjekter/stiler med en gang - Følge med i matten - Kjøpe maks 1 film i måneden - Trene oftere og hardere - Smartere pengebruk - Være mer positiv og sosial - Lese mer Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har vel ingen spesifikke nyttårsforsetter, men jeg har da noen mål og planer framover. - Holde mer kontakt med familie og venner - Fullføre førstegangstjenesten - Trene mye mer aktiv og også bygge litt kropp (Ikke noe voldsome greier, men litt muskler tar ingen skade av) - Være mer positivt innstilt til saker og ting - Forsette å være en like god kjæreste Ellers utover det har jeg ikke noe særlig. 2010 vil være et år som er preget av tjeneste i forsvaret, så det er ikke alt verden man har tid til å gjøre Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 * Følge med i matten( ) * Lese mer * Bruke pengene mer fornuftig * Mindre tid på pcen (sikkert umulig) * Prøve å kutte ned på snusen litt * Stå opp tidligere og legge meg tidligere! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 - 100kg 1RM Benkpress - 150kg 1RM Mark eller 2xkroppsvekt - 120kg 1RM Knebøy eller 1.5xkroppsvekt - 80kg kroppsvekt (legge på meg) - Begynne med litt kondis trening - Beholde lappen og unngå flere bøter - Gjøre lekser og ikke utsette skoleting til siste slutt. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg tenkte jeg skulle prøve på å slutte å snuse. Får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ikke drikke alkohol mer. Gå opp ca10 kilo. Gjøre ferdig utdannelsen eller finne en ny utdannelse jeg satser på. Døgnrytme. Akkurat 8 timer søvn hver natt. Få kjempebra kosthold. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) - Jeg skal begynne å studere igjen. - Jeg skal endre kostholdet mitt. - Jeg skal begynne å trene. - Jeg skal bruke mindre tid ved PC-en. - Jeg skal være positiv og legge fortiden bak meg. - Jeg skal forvalte verdipapirene mine på en gunstigere måte. - Jeg skal lese mer. - Jeg skal bli gladere i livet. - Jeg skal ta bedre vare på folk rundt meg. - Jeg skal sosialisere meg oftere enn tidligere. Endret 2. januar 2010 av member-101642 Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nyttårsforsetter er bullshit. For de som har evnen til å ta seg selv i nakken, er HVER ENESTE DAG en ny dag med nye muligheter til å forandre livet sitt til det bedre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nyttårsforsetter er bullshit. For de som har evnen til å ta seg selv i nakken, er HVER ENESTE DAG en ny dag med nye muligheter til å forandre livet sitt til det bedre. Men for oss som ikke greier å ta oss i nakken er nyttårsforsetter fint. Har du ikke noe konstruktivt å si så trenger du ikke å si det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Enig med Aleksmy. Hold kjeft pupp Ellers vil jeg si at om man failer med nyttårsforsettene sine, f.eks. IKKE går på trening 1. januar, deretter 3. januar, så 5. januar, så 9. januar osv. så fatt mot og ikke tenk "jaja, ett stk. nyttårsforsett som gikk i vasken, får prøve neste år" for alle kommer til å gå på denne smellen. VIktigste er å komme seg inn igjen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Trener mer og få gode karakterer. Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Æsj.. Dumme nyttårsforsett Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Æsj.. Dumme nyttårsforsett Gikk det ikke så bra? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Trene mer og hardere, spise mindre usunt Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Æsj.. Dumme nyttårsforsett Gikk det ikke så bra? Jeg vil ikke holde det, men så er det som om jeg må holde det siden jeg sa jeg skulle det. Hoffameg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Skal være generelt sunnere og gjøre mer. Dvs bruke mindre tid på å stirre i veggen og heller gjøre unna kjipe ting så jeg kan ha det gøy isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå