LaStrada Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 - Begynne å trene (igjen) - Ikke spise så mye crap (godteri, grandiosa++) - Selge bilen Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Burde gjøre det bedre på skolen og gjøre mer lekser etc før det er for seint Lenke til kommentar
Blergh Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg er fast bestemt på å slutte med røyking og snusig. Samt trene oftere. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Først og fremst skal jeg nyte livet og dyrke alle mine lidenskaper. Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 fap free 2010 anyone? Mine blir å trene mer, og fullføre førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 - Slutte å snuse. - Redusere alkoholforbruket. - Spare mer penger. - Og ellers være snill og grei. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 - Ikke utsette prosjekter på skolen FUCKING IMPOSSIBLE! Lenke til kommentar
Crytek91 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ingen brusdrikking neste år, trenger å få vekk magen ! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Unngå sjokolade, potetchips og annet snop på butikken. Men det er vanskelig når det lyser meg i øynene hver gang jeg skal handle middag. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har funnet ut at nyttårsforsett ikke fungerer noe bra for min del , det er ikke noe magisk greie som gjør at målene blir lettere å fullføre Er rett å slett bedre å bare gjøre slike ting resten av året Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det må bli trening. Og, å få debutere på A-laget som 15-åring. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Skal prøve å ta bedre vare på pengene mine. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Eg tenkte å slutte å snuse og røyke. Ikkje drikke så mykje heller. Vere litt meir økonomisk, og litt meir positiv til å leve. Og ikkje minst gjere det betre på skulen. Eg trur ikkje det blir enkelt.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ingen brusdrikking neste år, trenger å få vekk magen ! samme her, bare jeg skal holde meg uten brus første måneden neste år Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Bli mindre sjenert og meir sosial. Hadde dette som nyttårsforsett i år også, og har forbetra meg kjempemykje, så no skal eg berre fortsette dette. Og når eg byrjar på VGS til hausten skal eg gi alt og få så bra snitt eg klarer (vil kome inn på arkitekt i Trondheim, så). Endret 29. desember 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nyttårsforsetter er vel ofte målsetninger som generelt slår feil, så det er vel kanskje ikke så lurt å poste her men: Mitt nyttørsforsett er å få meg en fast deltidsjobb som gir meg økonomi til å innrede rommet mitt slik jeg egentlig vil ha det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hadde egenlig ingen forsett, men så så jeg denne tråden. Får vel prøve å, nei.. jeg SKAL! - være flinkere med lekser, gjøre det jeg skal og følge med i timen - legge meg tidligere om kvelden - begynne med kondisjonstrening Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Utnytte året i Forsvaret til det fulle, ta til meg mye ny kunnskap og ferdigheter, og trene veldig mye. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Utnytte året i Forsvaret til det fulle, ta til meg mye ny kunnskap og ferdigheter, og trene veldig mye. Nesten medlems nr. 133337 du. Awesome. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 slutte å røyke...men det har jeg allerede begynt på så..vel..ikke røyke neste år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå