Jo Are Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei Det nærmer seg nyttår og dermed også tiden for å sette seg nyttårsforsetter, de fleste av oss klarer nok ikke å holde det særlig lenge, men nytt år er nye muligheter. Så hva er ditt nyttårsforsett? Selv skal jeg forsøke å gå ned noen kilo, blir nok ikke lett men skal nå prøve. Godt nytt år Lenke til kommentar
Andyen95 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skal prøve å gjøre det bedre på skolen. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vel.. Etter mange år med forsøk, ender det med at de alltid blir brutt.. =p Men i år.. Hm.. Prøve å kjøre saktere i trafikken.. :-) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Gjør det litt bedre på skolen (få gjort det lille av lekser vi har og ikke forsove meg). Begynne å trene (trenger ikke å være mer enn 2 ganger i uken). Få bedre orden på tingene mine (driver atm å rydder rommet mitt faktisk ). Ikke bruke så mye penger på tull (kantina på skolen, mat i byen, snop på kiosker osv). Spise mindre godteri å drikke mindre brus. Greier jeg å holde 4 av de er jeg storfornøyd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skal bli mer optimistisk og positiv til utfordringer. Kan bli spennende Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ikke røyke noe særlig og ha en generelt sunnere livsstil. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 det blir trening gitt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skal bli mer optimistisk og positiv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skal bli mer optimistisk og positiv. Nesten lik som min, hohoi! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Får håpe vi er flinke til å holde det til neste år da Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg er faktisk ganske sikker på at jeg skal klare det denne gangen, til forskjell fra andre ganger. Hvorfor det vet jeg ikke Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Aye Eh, jeg mener, vi kommer til å være superflinke til å holde nyttårsforesettet til neste år. Eller, never mind, det er ikke nyttår enda Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Aye Eh, jeg mener, vi kommer til å være superflinke til å holde nyttårsforesettet til neste år. Eller, never mind, det er ikke nyttår enda Nettopp, derfor kan jeg slappe av helt til 2010^^ Utsette ting er deilig Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vel jeg har bare 2. Fokusere mer på trening, og starte med en utdanning/skole/studie. Jeg har alltid holdt mine nyttårsforsett, så jeg er optimistisk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Trene oftere og ikke gi slipp på tromme"karrieren" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Skal prøve å spise sunnere, ikke for mye godis og brus i hverdagene. Edit: få meg jobb også. Endret 28. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
osefteland Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 - Behold lappen. - Tjene MYE penger. - Ikke ha dame og i kombinasjon, bli drittsekk. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Gjøre/gjennomgå forandringer som gjør livet mer interessant/givende å leve. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 skal drikke max 2 ganger i uka og starte prosjektarbeid på skolen i god tid før innlevering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå