Zink Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Tror dere det er mulig at jeg sender inn bios brikken til komplett.no(kjøpte kortet der), så omprogrammerer de brikken med den riktige biosen? Riktig at det normalt ikke er en garantisak, men Komplett hadde en grei ordning med sånt sist høst - dog, tror de endra på det ( mener det kom noen skuffa tilbakemeldinger om dette - f.eks. ta en telefon på mandag ). !Alex!s' forslag virker jo som det rimeligste da, ( selv om et par kroner er i minste laget ), quote: > 10 EURO or 5 ENGLISH Pounds or 10 US$ Dollar < ...vil du gi tilbakemelding om hva du bestemmer deg for, og hvordan det går tilslutt ? CSSSK fikk det på garantien ? Lenke til kommentar
dash Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 ...vil du gi tilbakemelding om hva du bestemmer deg for, og hvordan det går tilslutt ? Jeg har kontaktet komplett, og de gjør jobben(re-flashing) for 150kr. Dette blir nok den "tryggeste" løsningen. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har kontaktet komplett, og de gjør jobben(re-flashing) for 150kr. Dette blir nok den "tryggeste" løsningen. Det var en fin tilbakemelding, takk for den ! - og sikkert en lettelse for mange om uhellet er ute :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå