Joney Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hei! Oppdaget idag, da jeg skulle parkere i garasjen, at skiltet er borte. Det sitter kun igjen en liten bit av skiltet der hvor boltene er festet. Har kjørt litt rundt å leita uten hell. Regner med at jeg må bestille nye skilter, og lurer egentlig på hvordan jeg skal gjøre dette? Eventuelt hvor mye det koster? Dette er en 50cc ATV. Endret 27. desember 2009 av Joney Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Du må dra til nærmeste trafikkstasjon og bestille nytt skilt. Husk på å ta med vognkort-delen som du skal ha med deg når du kjører. Nytt skilt koster 49 kr. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) edit: Er du helt sikker på at jeg ikke kan ringe? Blir litt stress å komme seg til en trafikkstasjon... og 50kr synes jeg var veldig billig Endret 27. desember 2009 av Joney Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) 50kr synes jeg var veldig billig Plastskiltene som er nå er mye billigere enn metallskiltene som ble brukt før. Endret 27. desember 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 edit: Er du helt sikker på at jeg ikke kan ringe? Blir litt stress å komme seg til en trafikkstasjon... og 50kr synes jeg var veldig billig Er plastikkskilt ja. Du må nok møte opp for du må bevise at du eier kjøretøyet du skal ha nytt skilt til. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Stakk ned på politistasjonen, fylte ut noen papirer, og nå kommer skiltet i postkassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå