bkf_94 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei Skulle skifte passord på emailen min (hotmail)men etter eg skiftet pass så kommer eg meg ikke inn Jeg har ikke oppgitt hemmelig spørsmål eller alternativ email adresse. Det som skjer er at når eg prøver å logge meg inn ( på hotmail.com) så kommer denne meldingen: Provide account information Before you can sign in to Windows Live, you need to choose a new question and secret answer and provide your location and birth year. If you forget your password, you can provide this information to verify your identity. ..Loading.. Det står loading der hele tiden, har latt den stå sånn i flere timer. Hvis eg logger meg inn på msn kommer denne meldingen: det er ikke mulig å logge på windows live messenger fordi det har opstått et problem med windows live ID-en din Error Code 80048830 Sorry for at det ble litt langt men kan noen hjelpe meg å fikse dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg hadde problemer med min Hotmail-konto for mangfoldige år siden. Etter flere mail og litt stress var det ordnet. Ikke nøl med å sende en mail til "hotmail"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå