Kristian2k Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hallo, beklager at jeg feilposter, men fant ingen XP emne. Jeg har installert Windows XP Christmas Edition på en venn sin PC, men han vil helst ha det på Norsk, og det tenkte ikke jeg på før jeg logget inn og var oppe å kjørte med PC'en på engelsk. Så jeg lurte på om det er noe innstillinger som gjør det mulig å endre språk på hele PC'en, evt. noe jeg kan laste ned, eller må jeg installere et helt nytt operativsystem som er på norsk? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Christmas Edition? Aldri hørt om *host*ulovlig versjon*host* Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har installert Windows XP Christmas Edition på en venn sin PC, men han vil helst ha det på Norsk, og det tenkte ikke jeg på før jeg logget inn og var oppe å kjørte med PC'en på engelsk. Siden Microsoft aldri har laget noen Christmas Edition av XP (eller noen andre operativsystem) må dette dreie seg om en piratutgave. Det er ikke akseptert å ha tråder elelr å gi hjelp om dette her på forumet. Det finnes ingen språkpakker til ekte Windows XP. Det er dermed ikke mulig å skifte språkdrakt på en installert utgave (lovlig elelr pirat). Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har en vanlig XP plate også, men det er ikke norsk på den heller.. Er det nå noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har en vanlig XP plate også, men det er ikke norsk på den heller.. Er det nå noen som kan hjelpe? Ja du må skaffe deg en orginal Windows XP norsk CD plate. Det finnes ingen andre løsninger. Det finnes ingen språkpakker du kan bruke for å bytte språk på XP. Har du ikke XP platen, må du kjøpe den, men det koster. https://prisguiden.no/produkt/21456 1080 kroner er billigste pris i dag. Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Takk Endret 27. desember 2009 av Kristian2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå