Hondaen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hassan: Heh..sorry.. jeg er litt treig av meg Lover at jeg skal sette alt sammen snart... mvh Alexander Lenke til kommentar
Hassan Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 to tre uker ell? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Tja, min funker vil jeg mene.. Offtopic: Har en annen en som er moden for salg .. PM hvis interrisert Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tja, min funker vil jeg mene.. *et bilde* Offtopic: Har en annen en som er moden for salg .. PM hvis interrisert Kunne laget et kabinett av den der. Hadde vært übergrumt. Sikkert ikke veldig lett å sage i de tynne finnene, og å unnga lekasjer på rørene som er igjen, men det kan være et livsprosjekt Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvor har du fått den der fra, var jo enorm.... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Litt overkill kanskje? Hva veier den klumpen der da? Dimensjoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå