Gloms Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg vil gjerne ha en sensitivity når jeg løper og er ute av siktemidlene, og en når jeg ser i rødpunkt/ACOG. Er det mulig? Hadde vært fint å kunne ha litt lavere sens når man ser i siktet. Spiller CoD på Xbox 360. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Tror ikke det går an. Har ikke funnet noe selv i hvert fall. Skulle gjerne hatt det sånn selv. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 slikt er vel bare mulig på PC så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Kva du meinar? Endret 27. desember 2009 av Orbennas Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kva du meinar? Han mener nok når du kikker rundt (feks skal snu deg) så tar det litt tid. Skrur du opp sensetiviteten, så går det mye fortere. Samme med musa på PC, skrur du opp sensetiviteten, går det fortere og bevege musen enn om den skulle ha vært lav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå