kenzky Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har kjøppt meg en wd passport 500gb med støm via usb. Og en ny pc som jeg tenker og bruke i bilen sammen med en 7" touchscreen. Har fått innstallert windows 7 på pcen. Og alt fungere fint, helt til jeg kobler til usbhardisken. Etter et par sekunder så restarter pcen seg plutselig, og prøver og starte opp windows igjen, men restarter seg flere ganger. Så jeg kjører windows repair, og da kommer jeg inn igjen. Men når jeg da prøver og koble til hardisken igjen skjer det samme :-( Hva kan være galt? Må jeg ha noe usb driver eller? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har du prøvd harddisken på en annen PC for å utelukke at den er problemet? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Synest det kan virke som om den PCen din ikkje klarer å gi nok strøm? Prøv disken på en annen PC. Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Jess disken fungerer på den andre pcen min.. Kan det henne at usben ikke gir nok strøm? Kan jeg koble til usbhub med strømtilkobling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå