Michael-B Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Eyh Fått Star Wars: The force unleashed og skulle starte det, men fikk selfølgelig problemer med det samme. Instalasjonen gikk forsåvidt greit, men når jeg skulle starte det, endte jeg opp med kun en svart skjerm. når jeg lukket ned spillvinduet og åpnet igjen, kom jeg fram til menyem, so far so good. Etter jeg startet selve spillet, så fryser bildet, men utifra lydene, så høres det ut som om spillet fremdeles spiller. Noen som vet hva som kan foråsake dette, eller som vet hvordan problemet løses?? Mangen takk for svar Michael Lenke til kommentar
Michael-B Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Har faktisk klart å legge ned vinduet og åpne det igjen... då virker spillet i 2-5 sek. før bildet fryser på nytt : / Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Regner med du har god nok pc for spillet og at grafikk drivere er oppdatert? Lenke til kommentar
Michael-B Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Regner med du har god nok pc for spillet og at grafikk drivere er oppdatert? jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå