Gå til innhold

Ny telefon! (Gjerne dyr - SMS, Kamera og musikk.)


Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Er ute etter en ny telefon! Har per idag en Samsung ultra touch, men "operativsystemet", og det at den er så elendig og skrive med gjør at jeg ikke liker telefonen.

Bortsett fra det, er den bra! Bra kamera, osv..

 

Jeg vil ha en telefon som er BRA og skrive med. Har etter at jeg kjøpte Samsungen vært sikker på at jeg ikke vil ha touch igjen, men er nå åpen for touch mobiler også, såfremst det går greit ant og skrive meldinger med dem.

Ellers må den helst ha ett bra kamera, da jeg tar ganske mange bilder. Minimum 5 mpx!

Og helst en BRA musikkspiller, da den blir brukt på jobb og skole :)

 

Har sett litt på HTC Hero, da jeg har hørt mye fint om den.. Men trodde den var helt ny, jeg? På nettet er den vist over ett halvt år gammel.. Tenker jeg på en anna telefon nå?

 

Uansett; er HTC Hero en bra telefon?

 

Hvilke andre telefoner vil dere anbefale meg, med tanke på kriteriene jeg nevnte over? :)

 

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han skriver jo at han ikke vil ha touch.

 

Edit, leste litt slapt jeg og. Han skriver at han også er åpen for touchtelefoner hvis de er bra å skrive på. Altså må det sikkert være fysisk tastatur.

 

Men vil du da ha fult uttrekkbart qwerty-tastatur, qwerty-tastatur nedunder skjermen (som f.eks. på Nokia E72), eller "standard" mobiltastatur?

Endret av program
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bumper opp denne igjen. Var bestemt på N97, men nå er jeg usikker igjen!

 

Touch eller ei er for meg nå ugyldig.. Kan godt ta med touch, kan godt ta uten!

Fulltastatur er også veldig bra, men ikke noe MUST.

 

Jeg er som sagt ute etter en telefon med ett BRA operativsystem.. Vet ikke om noen av dere har prøvd Samsung ultra touch? Det ser så ufattelig stygt og halvferdig ut..

Vil heller ikke ha STANDARD Sony Ericsson, som W995.

 

Telefonen blir brukt til og sende SMS, ta bilder og høre på musikk. Så det er viktig for meg at telefonen er bra og skrive på uansett hvordan tastatur, og at knappresponsen er rask.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...