Gå til innhold

Videoredigeringsprogram til 7d?

Anbefalte innlegg

Hvilke redigeringsprogrammer anbefaler dere til (7Ds) full HD video?

Jeg har kjørt en av CDene som fulgte med 7D - ligger det videored.progr. der? Hva heter det i så fall? (Jeg har ikke CDene tilgjengelig nå.) Dessuten har jeg Adobe photoshop, men den ville ikke ta imot MOV-filer... Finnes det noe gratis programvare på nett?

(Dette innlegget er flyttet fra 'videoredigering' etter flere dager der uten svar.)

Endret av UWS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for linkene!

Hvis det ikke finnes noe bra gratis, kan jeg godt kjøpe noe for ca 500 kr. Jeg kan og nevne at jeg har Windows 7.

Foreløpig har jeg funnet disse to programmene å velge mellom:

- Magix Movie Edit Pro 15

- Studio Ultimate (pinnacle)

Noen som vet hvilken av disse som er best på fargegradering (ala magic bullet looks)?

Kom gjerne med forslag til andre programmer som kan passe mine ønsker!

Lenke til kommentar
Takk for linkene!

Hvis det ikke finnes noe bra gratis, kan jeg godt kjøpe noe for ca 500 kr. Jeg kan og nevne at jeg har Windows 7.

Foreløpig har jeg funnet disse to programmene å velge mellom:

- Magix Movie Edit Pro 15

- Studio Ultimate (pinnacle)

Noen som vet hvilken av disse som er best på fargegradering (ala magic bullet looks)?

Kom gjerne med forslag til andre programmer som kan passe mine ønsker!

Windows Movie Maker for Windows 7 er GRATIS og enkelt i bruk..... - www.microsoft.no

Lenke til kommentar

Jeg har eksperimentert litt med Pinnacle Studio HD med filene fra min 5D Mark II og jeg er meget fornøyd med hvor enkelt i bruk det er. Ganske mange spesialeffekter som ligger inne fra før av og flere kan skaffes. Om jeg ikke husker feil skal det ligge plug-in inne med noe álá Magic Bullet lignende saker - om det ikke er det. (Må sjekke seinere)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...