UWS Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hvilke redigeringsprogrammer anbefaler dere til (7Ds) full HD video? Jeg har kjørt en av CDene som fulgte med 7D - ligger det videored.progr. der? Hva heter det i så fall? (Jeg har ikke CDene tilgjengelig nå.) Dessuten har jeg Adobe photoshop, men den ville ikke ta imot MOV-filer... Finnes det noe gratis programvare på nett? (Dette innlegget er flyttet fra 'videoredigering' etter flere dager der uten svar.) Endret 29. desember 2009 av UWS Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg vet ikke nok om videoredigering til å gi deg et godt svar, men det finens en del om dette på nettet. Har du søkt? Her er noen linker som kanskje kan være til hjelp: http://www.luminous-landscape.com/tutorial...eo-primer.shtml http://blog.vincentlaforet.com/2009/11/02/...t-h264-footage/ http://blog.photoframd.com/2009/10/07/cano...g-the-easy-way/ Lenke til kommentar
UWS Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Takk for linkene! Hvis det ikke finnes noe bra gratis, kan jeg godt kjøpe noe for ca 500 kr. Jeg kan og nevne at jeg har Windows 7. Foreløpig har jeg funnet disse to programmene å velge mellom: - Magix Movie Edit Pro 15 - Studio Ultimate (pinnacle) Noen som vet hvilken av disse som er best på fargegradering (ala magic bullet looks)? Kom gjerne med forslag til andre programmer som kan passe mine ønsker! Lenke til kommentar
Canis Lupus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Takk for linkene! Hvis det ikke finnes noe bra gratis, kan jeg godt kjøpe noe for ca 500 kr. Jeg kan og nevne at jeg har Windows 7. Foreløpig har jeg funnet disse to programmene å velge mellom: - Magix Movie Edit Pro 15 - Studio Ultimate (pinnacle) Noen som vet hvilken av disse som er best på fargegradering (ala magic bullet looks)? Kom gjerne med forslag til andre programmer som kan passe mine ønsker! Windows Movie Maker for Windows 7 er GRATIS og enkelt i bruk..... - www.microsoft.no Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har eksperimentert litt med Pinnacle Studio HD med filene fra min 5D Mark II og jeg er meget fornøyd med hvor enkelt i bruk det er. Ganske mange spesialeffekter som ligger inne fra før av og flere kan skaffes. Om jeg ikke husker feil skal det ligge plug-in inne med noe álá Magic Bullet lignende saker - om det ikke er det. (Må sjekke seinere) Lenke til kommentar
UWS Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Takk for flere gode tips! Pinnacle studio ultimate collection har Magic bullet looks ser jeg, og koster bare 130 dollar. Jeg må vel ha den eller noe tilsvarende Men kan jo bruke noe gratis eller trial program til jeg har fått bestemt meg. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jepp, du får veldig mye for pengene! Ellers er det også mange som liker Sony Vegas. Lenke til kommentar
UWS Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Finnes det noen enkel måte å finne ut hvilke videoredigeringsprogrammer som har Magic Bullet looks?..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå