glennm95 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei, får ikke skrudd på Aero i windows 7. Får kun brukt sann Windows 98 theme eller noe. Når jeg velger aero theme, skjer det ingenting.Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Tja... Sjekk i oppgavebehandlingen om du har en prosess som heter "dwm.exe" gående. Tror det er litt viktig for at Aero skal virke. Vet ikke sikkert, men den bruker mer ram om Aero står på hos meg ihvertfall. dwm.exe ligger i system32 mappen. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Tja... Sjekk i oppgavebehandlingen om du har en prosess som heter "dwm.exe" gående. Tror det er litt viktig for at Aero skal virke. Vet ikke sikkert, men den bruker mer ram om Aero står på hos meg ihvertfall. dwm.exe ligger i system32 mappen. Ja. den kjører... Men jeg tror det er en snarvei jeg har klart og trykke på eller noe. snarveien gjør slik att man bytter tema umiddelbart. men den snarveien husker jeg ikke va var... noen som vet det? Endret 27. desember 2009 av glennm95 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det er to grunner til at Aero Glass ikke aktiveres: 1. Maskinvaren støtter det ikke 2. Ingen driver er installert for skjermkortet Du kan prøve å installere en driver til skjermkortet og se om det hjelper først og fremst. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Det er to grunner til at Aero Glass ikke aktiveres:1. Maskinvaren støtter det ikke 2. Ingen driver er installert for skjermkortet Du kan prøve å installere en driver til skjermkortet og se om det hjelper først og fremst. Det funket før da. så tror ikke det er noe med driverene du. men det var ett godt forslag da Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det kan fortsatt være driverne, eller Themes servicen som er skrudd av. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Det kan fortsatt være driverne, eller Themes servicen som er skrudd av. Jeg har re installert driverene min det funker fortsatt ikke hvor finner jeg Themes servicen ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 hvor finner jeg Themes servicen ? start>kjør>services.msc lykke til Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) hvor finner jeg Themes servicen ? start>kjør>services.msc lykke til Den går. ingen virus og ingen anelse hva som har skjedd :'( noen som kan hjelpe meg? Endret 31. desember 2009 av glennm95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå