Gå til innhold

microsoft office 2007 produkt nøkkel

husnen179

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg trtenger hjelp med å finne ut produkt nøkkelen til microsoft office 2007. Da jeg kjøpte pc-en så var microsoft office 2007 på den fra før kjøpte den helt ny fra ekspert.

hvordan kan jeg få produkt nøkkelen gratis?? ps:DET HASTER

TAKK PÅ FORHÅND

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du kan få den ut altså. Med mindre den står skrevet på maskinen på en sånn lisenslapp eller fulgte med på noen papirer du fikk med må du nok evt. kontakte de du kjøpte den av eller Microsoft direkte. Finnes kanskje noen programmer som kan hente ut lisenser, men tror det kan bli vanskelig.

Prøv denne >linken<

( SIW - System Information for Windows ):

du finner disse under " secrets "

Lenke til kommentar
Tror ikke du kan få den ut altså. Med mindre den står skrevet på maskinen på en sånn lisenslapp eller fulgte med på noen papirer du fikk med må du nok evt. kontakte de du kjøpte den av eller Microsoft direkte. Finnes kanskje noen programmer som kan hente ut lisenser, men tror det kan bli vanskelig.

Prøv denne >linken<

( SIW - System Information for Windows ):

du finner disse under " secrets "

TAKK FOR HJELPEN MEN FINNER DU NOEN ANDRE TING SOM KAN VÆRE NYTTIGE LEGG IN ET INNLEGG

Lenke til kommentar

Enkelte produsenter selger PCer med en prøveutgave av MS Office på PCene. Disse har en lisens som bare gjelder kort tid (1-3 måneder). Skal du fortsette å bruke programmet må du kjøpe lisens. Det finnes ingen lovlige gratislisenser for kommersielle programmer som Microsoft Office.

EDIT: Du kan imidlertid forsøke OpenOffice som er et gratisprodukt. Dette kan lastes ned fra nettet. Søk med Google.

Endret av PerB
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...