Sitronsaft Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Siden det har stor relevans vil jeg nevne at TN har superkampanje og selger Prozyme for 699,- per bøtte (3kg) som før har kostet 1100,-. Dette er superbra protein til en ekstremt billig penge! Har tenkt å kjøpe selv Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hadde tenkt å kjøpe MyoProtein neste forsyning, men tror kanskje jeg må utsette det litt etter at jeg også så det tilbudet der i sta. Vurderer å kjøpe det selv. Var ganske billig i forhold til orginalpris. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gikk for det tilbudet til TN selv, det var veldig fin pris Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hold deg oppdatert på proteinrike (og favoritt) produkter på tilbud fra diverse matkjeder. Den avanserte: Melder seg opp på tilbudsavisene til de forskjellige butikkene i nærområdet Den enkle: http://hverdagskupp.no/ Masse penger å spare. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Tviler på at jeg kommer til å gidde å gå fra hver og hver butikk for å kjøpe mat. Problemmet er at jeg bruker rundt 500kr i uken på mat uten middag og lunsj. Med 2-3 posjoner middag og 3-5 posjoner lunsj hverdag blir det fortimot en tusen lap i uken bare på mat. Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tviler på at jeg kommer til å gidde å gå fra hver og hver butikk for å kjøpe mat. Problemmet er at jeg bruker rundt 500kr i uken på mat uten middag og lunsj. Med 2-3 posjoner middag og 3-5 posjoner lunsj hverdag blir det fortimot en tusen lap i uken bare på mat. Ingen sier at du trenger å gå i alle butikkene, men at du heller holder deg oppdatert på prisene på produktene som det går mye av. Dermed kan du kjøpe inn i større mengder, porsjonere og fryse ned. Slik kan du spare en del penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå