Varmo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 20. Javier Mascherano Navn: Javier Mascherano Draktnummer: 20 Nasjonalitet: Argentina Fødested: San Lorenzo, Argentina Posisjon: Midtbanespiller (sentral) Høyde: 175cm Overgang: West Ham/MSI (£18M) Kontrakt: 2012 Liverpool debut: 24.02.07 vs Sheffield United Tidligere klubber: West Ham, Corinthians, River Plate Informasjon om spilleren: Javier Mascherano ble først hentet på lån fra West Ham i januar 2007. Og etter mye om og men, ble overgangen gjort permanent vinteren 2008. Mascherano er en av verdens fremste defensive midtbanespillere, og hans taklinger og arbeidsinnsats er viktig for å stoppe motstanderens angrep i en tidlig fase. I løpet av sin periode i Liverpool har Mascherano også blitt utnevnt som kaptein for det argentinske landslaget. Det har vært store spekulasjoner og mye frem og tilbake angående Mascheranos fremtid i klubben, og særlig Barcelona har vist stor interesse for "den lille høvdingen". Siste kapittel i sagaen er nok definitivt ikke skrevet, men alle supportere håper at vi klarer å beholde denne klassespilleren i klubben i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 - Jeg kunne ikke ha tenkt meg å spille for dem. Om City klarer å ta seg inn blant topp fire kan de kanskje bygge videre på det, akkurat som Chelsea gjorde. Men en ting er klart; Du kan kjøpe spillere, men du kan ikke kjøpe historie. I Liverpool betyr det mye. Vi spiller for en klubb med historie, erklærer en argentinske landslagskapteinen. - Vi har ikke pengene som City har, men vi er stolte over å spille for Liverpool. For meg er det uaktuelt å spille for Manchester City. Ja, de har penger og de bygger et godt lag, men jeg er fortsatt stolt over å spille for Liverpool, legger han til. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Die. Endret 28. august 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Æsj Endret 27. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Håper du brenner i helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå