Gå til innhold

Diverse spørsmål ang. vodka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Prøvd å blande det ut med Cola eller andre slags typer brus/kulsyreholdige drikker? Kullsyren gjøre kanskje slik at noe av spritsmaken forsvinner. Dette er muligens noe jeg bare innbiller meg:P

2. Det er ikke farlig å blande med battery.

3. Hvis jeg skulle ha blandet med appelsinjuice, så tror jeg det hadde blitt vel kvalmende for min del. Men dette er smak og behag. Jeg vet om mange som blander med forskjellige juice typer. Også iste blir brukt endel.

Lenke til kommentar

Husk også at du kan risikere å få "ødelagt" blandevannet for resten av livet ditt. Jeg klarer hverken lukten eller smaken av redbull lenger, får brekninger av det. Har vært sånn de siste fem årene. Så om du er veldig glad i cola så burde du kanskje ikke bruke det som blandevann :p

Lenke til kommentar

Prøv å lag tyrker. Det er ganske godt (dog ikke alle som tåler der og spyr ganske fort) og skjuler spritsmaken. Vil anbefale å lage det sammen med Absolut vodka (40%). Bare kok opp 200dl vann per pose med tyrkisk pepper til det er helt oppløst. Og så blander du det med sprit til du syns det er passelig. (Ca 50\50 forhold bruker å være ok). Vil dog anbefale å ikke lage så mye første gang i tilfelle det ikke faller i smak.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...