[email protected] Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) . Endret 1. april 2012 av [email protected] Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Vet i hvert fall at min far liker og blande vodka og battery, og har ikke skjedd han noe. Så det er nok bare en myte ang. at det er farlig å blande det. Endret 27. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 1. Prøvd å blande det ut med Cola eller andre slags typer brus/kulsyreholdige drikker? Kullsyren gjøre kanskje slik at noe av spritsmaken forsvinner. Dette er muligens noe jeg bare innbiller meg:P 2. Det er ikke farlig å blande med battery. 3. Hvis jeg skulle ha blandet med appelsinjuice, så tror jeg det hadde blitt vel kvalmende for min del. Men dette er smak og behag. Jeg vet om mange som blander med forskjellige juice typer. Også iste blir brukt endel. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Husk også at du kan risikere å få "ødelagt" blandevannet for resten av livet ditt. Jeg klarer hverken lukten eller smaken av redbull lenger, får brekninger av det. Har vært sånn de siste fem årene. Så om du er veldig glad i cola så burde du kanskje ikke bruke det som blandevann Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Prøv å lag tyrker. Det er ganske godt (dog ikke alle som tåler der og spyr ganske fort) og skjuler spritsmaken. Vil anbefale å lage det sammen med Absolut vodka (40%). Bare kok opp 200dl vann per pose med tyrkisk pepper til det er helt oppløst. Og så blander du det med sprit til du syns det er passelig. (Ca 50\50 forhold bruker å være ok). Vil dog anbefale å ikke lage så mye første gang i tilfelle det ikke faller i smak. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) . Endret 1. april 2012 av [email protected] Lenke til kommentar
akle Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vodka, Fanta Lemon, Tonic Water og litt sitron er enkelt og godt. Kjenner nesten ikke spritsmaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg