catosim Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei Jeg leter etter en applikasjon som tillater streaming til Ipod Touchen via mitt trådløse nettverk. Media-serveren er en frittstående NAS-disk, så jeg ønsker ikke å bruke applikasjoner som er avhengig av en klientinstallasjon på en av husets PC'er, eks Sonos og lignende apps. Jeg har alle mediafilene tilgjengelig på NAS-disken, og bruker en XBOX som medieserver i stua. Jeg er ikke avhengig av å ha noen av PCene påslått, og lurer derfor på om det finnes en applikasjon for Touch som kan passe inn i mitt system? MVH Casi Lenke til kommentar
catosim Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Hei Jeg leter etter en applikasjon som tillater streaming til Ipod Touchen via mitt trådløse nettverk. Media-serveren er en frittstående NAS-disk, så jeg ønsker ikke å bruke applikasjoner som er avhengig av en klientinstallasjon på en av husets PC'er, eks Sonos og lignende apps. Jeg har alle mediafilene tilgjengelig på NAS-disken, og bruker en XBOX som medieserver i stua. Jeg er ikke avhengig av å ha noen av PCene påslått, og lurer derfor på om det finnes en applikasjon for Touch som kan passe inn i mitt system? MVH Casi "BaBUMPibum" Cato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå