Gå til innhold

Akkurat fått ps3 i hus, hvilke spill ligner uncharted 2 og noen andre bra spill?

raym123

Anbefalte innlegg

Hei!

Akkurat fått ps3 og trenger noen anbefalinger til spill som jenter også kan spille litt..

Jeg liker og spille uncharted 2 og Modern Warfeare 2.

Lurte på om dere har noen anbefalinger til samboeren hehe, Hun synes uncharted 2 var bra siden det ikke bare var skyting hele tiden, men liker ikke Modern Warfeare selvom jeg sier det er er at dem beste spillene som er i butikkene, Det er pga det kun er skyting gjennom hele spillet, noe vi gutta liker :D

Hun liker også eventyr spill.

Hvordan er nye ratchet and clank? Noen andre spill til ps3 som er mye likt uncharted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Akkurat fått ps3 og trenger noen anbefalinger til spill som jenter også kan spille litt..

Jeg liker og spille uncharted 2 og Modern Warfeare 2.

Lurte på om dere har noen anbefalinger til samboeren hehe, Hun synes uncharted 2 var bra siden det ikke bare var skyting hele tiden, men liker ikke Modern Warfeare selvom jeg sier det er er at dem beste spillene som er i butikkene, Det er pga det kun er skyting gjennom hele spillet, noe vi gutta liker :D

Hun liker også eventyr spill.

Hvordan er nye ratchet and clank? Noen andre spill til ps3 som er mye likt uncharted?

Vell siden du likte Uncharted2 veldig godt kan jeg anbefale Uncharted. Det nyeste Ratchet spillet er bra men du burde også skaffe deg de to forgjengerne for å spille hele historien selv om dette strengt tatt ikke er nødvendig. Siden du liker MW2 kan jeg også anbefale Killzone2, de to Resistance Fall of Man spilla.

Er faktiskt mye som er bra på PS3 så du må ha en ganske feit lommebok for å spille alle godbitene som har kommet.

Lenke til kommentar

Lag deg konto hos Play.com. Der finner du masse godbiter til godt under 200kr's-grensa.

Genial side..

Ratchet & Clank - Tools of destruction finner du her

Begge "Resistance" spilla..

Resistance: Fall Of Man

Resistance 2

Og masse, masse mer.

Til samboeren din vil jeg feks anbefale Little Big Planet og GTA V (faktisk). Fruen min digger sistnevnte ;)

Men det er mange andre "passende" spill der ute! Har jo kommet en del (gode)spill etter Playstation 3 ble lansert..

Edit: Her kan du forresten omregne Pund til kroner..

Finn.no's "Valutakalkulator"

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

Masse gode forslag her og har ett par til.

Last ned Singstar viewer slik at du kan se alt det sprøe folk finner på med singstar. Kanskje du og samboeren finner ut at singstar kan være morsomt, både til fest og hverdag.

Ellers bør du teste vidzone, kanskje både du og samboeren vil finne mye glede i over 13000 musikkvideoer.

Av spill på psn vil jeg anbefale, Braid, Trine og burnout paradise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...