Gå til innhold

mus og tastatur til PS3

eb81

Anbefalte innlegg

noen som har innspill?

jeg vil gjerne spill cod4mw2 med mus og tastatur. vil jo helst bruke vanlig pc-mus og tastatur med noe slags software? eller må man gå for denne ps3-musa/+kontroller (dual sfx frag pro-saken)? Noen som har erfaringer med denne??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd den frag pro-saken noen ganger og jeg har gått tilbake til vanlig kontroller igjen; forferdelig å spille med, det lagget og jeg likte det absolutt ikke. Så hvis det er mulig å få tak i mus og tastatur på en vanlig måte hadde jeg heller gått for det, selvom jeg mener du bør bruke kontroller på konsoll og mus og tastatur på pc.

Lenke til kommentar
Har prøvd den frag pro-saken noen ganger og jeg har gått tilbake til vanlig kontroller igjen; forferdelig å spille med, det lagget og jeg likte det absolutt ikke. Så hvis det er mulig å få tak i mus og tastatur på en vanlig måte hadde jeg heller gått for det, selvom jeg mener du bør bruke kontroller på konsoll og mus og tastatur på pc.

Vet ikke hvilken FRAG-kontroller du har prøvd, men den v2 skal vist være veldig mye bedre enn v1.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvilken FRAG-kontroller du har prøvd, men den v2 skal vist være veldig mye bedre enn v1.

Prøvde v. 2, og jeg likte den ikke. Ble liksom ikke riktig. Vil man spille med mus og tastatur får man spille på en pc mener nå uansett jeg.

Lenke til kommentar
Prøvde v. 2, og jeg likte den ikke. Ble liksom ikke riktig. Vil man spille med mus og tastatur får man spille på en pc mener nå uansett jeg.

Ja riktig - ikke har jeg testet de, men kun sett videoer på YouTube og slikt :-)

Det nærmeste tastatur da blir jo den man får til PS3-kontrollen, men er vel laget for skriving og ikke spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...