eb81 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 noen som har innspill? jeg vil gjerne spill cod4mw2 med mus og tastatur. vil jo helst bruke vanlig pc-mus og tastatur med noe slags software? eller må man gå for denne ps3-musa/+kontroller (dual sfx frag pro-saken)? Noen som har erfaringer med denne?? Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har prøvd den frag pro-saken noen ganger og jeg har gått tilbake til vanlig kontroller igjen; forferdelig å spille med, det lagget og jeg likte det absolutt ikke. Så hvis det er mulig å få tak i mus og tastatur på en vanlig måte hadde jeg heller gått for det, selvom jeg mener du bør bruke kontroller på konsoll og mus og tastatur på pc. Lenke til kommentar
eb81 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Har lest om mange som ikke er fornøyd med frag-greien, så derfor vil jeg helst ha vanlig pc mus og tastatur, hadde vært det beste! Noen som vet om dette er mulig?? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er vel ingen andre spill enn Unreal Tournament III som støtter mus og tastatur. Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har prøvd den frag pro-saken noen ganger og jeg har gått tilbake til vanlig kontroller igjen; forferdelig å spille med, det lagget og jeg likte det absolutt ikke. Så hvis det er mulig å få tak i mus og tastatur på en vanlig måte hadde jeg heller gått for det, selvom jeg mener du bør bruke kontroller på konsoll og mus og tastatur på pc. Vet ikke hvilken FRAG-kontroller du har prøvd, men den v2 skal vist være veldig mye bedre enn v1. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Bruk DS3 som normale folk og venn deg til det. Mus og tastatur får du ikke brukt i noe annet spill enn Unreal Tournament 3 Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har prøvd den frag pro-saken noen ganger og jeg har gått tilbake til vanlig kontroller igjen; forferdelig å spille med, det lagget og jeg likte det absolutt ikke. Så hvis det er mulig å få tak i mus og tastatur på en vanlig måte hadde jeg heller gått for det, selvom jeg mener du bør bruke kontroller på konsoll og mus og tastatur på pc. Vet ikke hvilken FRAG-kontroller du har prøvd, men den v2 skal vist være veldig mye bedre enn v1. Prøvde v. 2, og jeg likte den ikke. Ble liksom ikke riktig. Vil man spille med mus og tastatur får man spille på en pc mener nå uansett jeg. Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Prøvde v. 2, og jeg likte den ikke. Ble liksom ikke riktig. Vil man spille med mus og tastatur får man spille på en pc mener nå uansett jeg. Ja riktig - ikke har jeg testet de, men kun sett videoer på YouTube og slikt :-) Det nærmeste tastatur da blir jo den man får til PS3-kontrollen, men er vel laget for skriving og ikke spilling. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jepp, det er er for chatting o.l. og totalt uegnet for spilling. Tror ikke du får brukt det til spilling en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå