Espein Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Billigste måten er jo noen egg og litt pepper Men bar-leaks tetta sprekk i ekspansjonstanken på en bil jeg hadde... Men når sprikken er så stor vet jeg ikke gitt... Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Så lenge den ikke er stor i diameter så skal det nok gå Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Tvilsomt at det vil virke Den Bars leaks er jo tilogmed Tuv godkjent Opp til 0.9cm tykke sprekker er det garantert at den tetter. Men husk å rist godt! jøss, det virker jo for godt til å være sant... hehe. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hehe mange som har god erfaring med den koster rundt 150lappen Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 takk for tipset. skal teste det der, etter jeg har hatt den på verksted og få konkludert 100% med at motoren ikke kokte i stykker dvs trykktest, eller hva det heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå