Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Spørsmål innenfor trekant, tenker gutter det samme som oss jenter?


Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Som alltid på diskusjonsforum er det mange av innleggene som preges av subjektive meninger, men som fremstilles som objektive eller slik ting er.

Hvert eneste menneske er forskjellig, det går ikke an å hevde at alle gutter ikke tåler en annen gutt i en trekant, eller at ingen jenter vil kose med en annen jente i en trekant. Dette skjer i trekanter, kanskje ikke et flertall, men det skjer. Om det er subjektive meninger man yttrer, presiser det.

 

"Skal det være en extra gutt eller jente?"

- Om jeg skulle prøvd dette ville det vært jente. Er selv gutt, og selv om jeg ikke er homofob så er en annen gutt i en trekant uaktuelt for min del. Men det er en smaksak.

 

"Hva om jenta ikke vil se gutten hun elsker blir pult av ei annen jente, eller at han tar ei annen jente?"

- Jeg forstår fullt ut at mange jenter ikke vil se dette, på samme måter som de fleste gutter ikke ønsker å se andre ha sex med kjæresten sin. De fleste mennesker vil ha kjæresten sin for seg selv, noe som og reduserer antallet folk som prøver å ha flere sexpartnere samtidig. Men etter foruminnleggene her å dømme, så er jenter mer åpen for seksuell kontakt med samme kjønn enn hva gutter er.

 

"Hvordan følelser ligger egentlig bak alt dette? Hva er grunner til at den ene partneren ikke har lyst på sex med samme kjønn + den hun/han elsker?"

- Hva man ønsker med en trekant og følelsene bak er essensielt for om det er positivt eller ikke, vil jeg tro. Dele seksualitet med en nær bekjent av begge parter, sprite opp et forholds seksliv eller bare tre bekjente som eksprimenterer. Alle disse motivene gir helt forskjellige kriterier for at det skal fungere.

 

Dette er slik jeg personlig ville svart på TS sine spørsmål om trekant. Jeg har ikke selv erfart en trekant, men det er en interessant situasjon som er "food for thought", som britene sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det blir mer rettferdig med 1 gutt + 2 jenter, da blir det gutt har sex med jente1, mens jente1 slikker eller hva de no vil med jente2. Flere som tenner på at ei jente spiser ei annen jente, enn at en gutt spiser wiener til kvelds :p

 

 

Det er nok like uattraktivt for en heterofil jente å slikke fitte som det er for deg å suge kuk, kan jeg tenke meg ;)

Lenke til kommentar

Har faktisk en annen oppfatning enn sistnevnte her sier. Av de jeg har pratet med så er det mer "naturlig" for jenter å være intime med andre jenter. Man går på do sammen helt fra man er liten, man kan fint stå i undertøyet ved siden av hverandre og sminke seg før en evt. fest o.l

Har en oppfatning av at det er mer godtatt for jenter å være intime med andre jenter, enn det motsatte scenario. Godt mulig andre har en annen oppfatning, men det er ihvertfall min.

 

Det hadde aldri falt meg inn og stå i boksern på badet med 3 andre gutter og f.eks ordne håret(weird eksempel, men fant ikke noe bedre i skrivende stund).

 

Når det kommer til trekantspørsmålet:

For min del, og sikkert endel andre også er det endel egoisme ute og går. En ekstra jente er mer greit for meg enn en ekstra gutt. Nettopp fordi som mange her sier at tanken om å dele kjæresten med en annen gutt ikke appellerer det minste. Hadde vært en annen jente hadde jeg ikke følt at jeg "delte" henne på samme måte.

 

Uansett, om det skulle skjedd måtte jeg ha vært sikker på at det kun var noe fysisk og ikke noen følelser inne i bildet.

 

Er jo også en teori om at alle jenter er født bifile ;)

er vel ingen hemmelighet at den gj.snittlige kvinnelige kroppen generelt er mer dynamisk og pen å se på enn den gj.snittlige mannlige

Endret av IwwY^^
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn
det blir mer rettferdig med 1 gutt + 2 jenter, da blir det gutt har sex med jente1, mens jente1 slikker eller hva de no vil med jente2. Flere som tenner på at ei jente spiser ei annen jente, enn at en gutt spiser wiener til kvelds :p

 

Har verken intresse for å se jente/jente eller gutt/gutt for den saks skyld... Dog en jente kan både bli tatt og suge, mens med to jenter blir det liksom to av de kan ha sex, mens siste ser på/leker med seg selv

 

 

Har faktisk en annen oppfatning enn sistnevnte her sier. Av de jeg har pratet med så er det mer "naturlig" for jenter å være intime med andre jenter. Man går på do sammen helt fra man er liten, man kan fint stå i undertøyet ved siden av hverandre og sminke seg før en evt. fest o.l

 

Vel, noen av oss faller nå utenfor den delen, kunne aldri falle meg inn å bli med en annen jente på do. Do er en alene ting uansett om det er med venninne eller type for den saks skyld. Og foretrekker nå å evt være fult påkledd og gjerne alene om jeg først skal sminke meg o.l.

Lenke til kommentar
det blir mer rettferdig med 1 gutt + 2 jenter, da blir det gutt har sex med jente1, mens jente1 slikker eller hva de no vil med jente2. Flere som tenner på at ei jente spiser ei annen jente, enn at en gutt spiser wiener til kvelds :p

 

Har verken intresse for å se jente/jente eller gutt/gutt for den saks skyld... Dog en jente kan både bli tatt og suge, mens med to jenter blir det liksom to av de kan ha sex, mens siste ser på/leker med seg selv

Du har begrenset fantasi. Jenten som ikke har samleie akkurat på det tidspunktet, kan kline med jenten/gutten, klå, bli fingret, slikket. Penetrering er bare en liten del av sexen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...