Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Spørsmål innenfor trekant, tenker gutter det samme som oss jenter?


Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg tar psykologi. Der lærer vi noe helt annet enn hva Mreinha vil ha det til.

Og hva er det dere lærer da?

 

Geir :)

 

Hehe, ja, jeg var vel noe kort der. ;)

 

Jenter er kjent for å være det "ømme" kjønn, ja, også under sex. Jenter er de som ukker og stønner, virkelig gir klare tegn for hva de liker og ikke liker. Gutter er generelt mye mer stille, i forhold til dette, og under samleie er det ofte jenten det sensuelle fokuset går til.

 

Man antar at dersom gutter ville vist seg like øm og "mottagelig" under samleie, så ville jenter opplevd samme ekle følelsen i magen da gutten fikk dette av en annen jente. En trekant med to jenter, og en gutt, gjør at mye av det sensuelle, det man gjerne ser på som det følelsesknyttede i et samleie - ja, at nettopp litt av dette forsvinner. Med to gutter blir det derimot naturlig mer oppmerksomhet til jenten, noe som lettere kan gi gutten følelse for at det sensuelle stiger hos jenten.

 

Eiersyke eller ikke - det blir lettere å sammenligne den følelse en gutt har lett for å oppleve under "djevelens trekant" som den følelse envher ville føle under utroskap. "At noen kunne si "ja" til å motta noe slikt.."

 

Selvfølgelig er det også noe veldig lignende som har lett for å skje andre veien rundt, men samfunnet vil ha dette til å være veldig dempet i forhold til hva man ellers ser. Men det er ikke til å unngå at det er personene involvert det går på, uansett kjønn eller ikke.

 

Som tidligere nevnt: Jeg liker partall :)

Lenke til kommentar

Skulle det vært trekant, måtte det ha vært med en ekstra jente.

 

Skjønner fra jenta sin side at hun kanskje synes det muligens er like ille, men det hadde blitt det eller ingenting. Å se dama si bli pult av en annen gutt er så uaktuelt som det kan bli, jeg blir ubeskrivelig sint og kvalm bare på å tenke på det i det hele tatt.

 

Dog hadde jeg ikke vært i et forhold til henne hadde saken blitt annerledes, ville forsatt ikke gjort det sammen en gutt med mer eller mindre det jeg hadde random hooka opp Megan Fox på byen og det var det eller ingenting :p, men med "dama si" blir det noe helt annet.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Skulle det vært trekant, måtte det ha vært med en ekstra jente.

 

Skjønner fra jenta sin side at hun kanskje synes det muligens er like ille, men det hadde blitt det eller ingenting. Å se dama si bli pult av en annen gutt er så uaktuelt som det kan bli, jeg blir ubeskrivelig sint og kvalm bare på å tenke på det i det hele tatt.

Hvorfor skulle det være noe annerledes for en jente å se den hun elsker pule en annen dame rett foran henne? Veldig ofte ligger det veldig lite bak argumenter. "En annen tiss er fyfy." "Vil ikke se damen bli pult av en annen". Hva om damen føler nøyaktig det samme? Kompromiss: firkant!

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det være noe annerledes for en jente å se den hun elsker pule en annen dame rett foran henne? Veldig ofte ligger det veldig lite bak argumenter. "En annen tiss er fyfy." "Vil ikke se damen bli pult av en annen". Hva om damen føler nøyaktig det samme? Kompromiss: firkant!

 

Antakligvis er det ikke noe annerledes, men jeg ville ihvertfall ikke fått noen utbytte å ha trekant med en gutt, og muligens ikke hun hadde fått det hvis jeg hadde med jente, med mer eller mindre hun hadde vært smått bifil.. Så ergo ja, det måtte nok blitt firkant(men tvilsomt), eller trekant med jente!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Pft, det der er BS. Du velger det fint selv. Er så trist at gutter tror de bli homo av å være i nærheten av en annen erigert penis/få noe opp i ræven...

 

Hehe, advarsel: STRÅMANN! Dette er galt på så mange måter, men la oss se bortifra det, og besvare videre gjennom flere sitater:

 

Hvorfor skulle det være noe annerledes for en jente å se den hun elsker pule en annen dame rett foran henne?

 

Det skulle ikke være det, det burde være noe det samme. Merklig nok er det det store flertall der det er jenten, i et forhold vel å merke, som ønsker å slippe flere personer inn i det private.

 

Hva om damen føler nøyaktig det samme? Kompromiss: firkant!

 

Exactly! Som påpekt ved flere anledninger nå: "Jeg liker ikke oddetall" :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle hatt med en annen gutt, måtte det være DP innvolvert.

 

Og det er ille på hvilken måte? Redd for å få tissetass på din egen tissetass? DP er fantastisk deilig!

Kanskje for damen. For gutten er den ekstra karen bare i veien. Med mindre gutten svinger litt begge veier.

Ikke om begge er inni damen, og guttene er såpass koordinerte at de ikke er i veien for hverandre.

Lenke til kommentar

Jeg har slettet litt innlegg med personfokus. Prøv å holde dere til sak. Jeg innser det er vanskelig å unngå å bli personlig når man svarer på innlegg der folk setter sin person i fokus, men prøv allikevel.

 

Og vennligst ikke gjestepost bare for å si deres mening om ting. Et slikt og svaret på det er også slettet. Les gjestepostreglene før dere poster.

 

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Hun får jo ikke noe ut av det, da forsvinner hele poenget med sex

 

Denne innlegget kombinert med signaturen din ble en relativt festlig kombinasjon.

 

Men jeg kan vel ikke si noe som ikke er sagt tidligere, devil's threesome er sett på som mer tvilsomt enn "normalen", selv om trekant i seg selv ikke er noen norm i et parforhold.

Lenke til kommentar
JEg kom til å tenke på at det ikke nødvendigvis må være dama "mi", kan jo være han andre fyren sin, haha! Da kunne det kanskje funka :p

 

 

Ikke hvis han ser stor og slem ut :cool:

 

Personelig ville 2 menn og en dame vært uaktuelt for meg hverfall, Men tar gjerne 2 jenter.

Lenke til kommentar
Skulle det vært trekant, måtte det ha vært med en ekstra jente.

 

Skjønner fra jenta sin side at hun kanskje synes det muligens er like ille, men det hadde blitt det eller ingenting. Å se dama si bli pult av en annen gutt er så uaktuelt som det kan bli, jeg blir ubeskrivelig sint og kvalm bare på å tenke på det i det hele tatt.

Hvorfor skulle det være noe annerledes for en jente å se den hun elsker pule en annen dame rett foran henne? Veldig ofte ligger det veldig lite bak argumenter. "En annen tiss er fyfy." "Vil ikke se damen bli pult av en annen". Hva om damen føler nøyaktig det samme? Kompromiss: firkant!

 

Det er vel en grunn til at flertallet av par ikke har trekant..

Lenke til kommentar
Hun får jo ikke noe ut av det, da forsvinner hele poenget med sex

 

Denne innlegget kombinert med signaturen din ble en relativt festlig kombinasjon.

 

Men jeg kan vel ikke si noe som ikke er sagt tidligere, devil's threesome er sett på som mer tvilsomt enn "normalen", selv om trekant i seg selv ikke er noen norm i et parforhold.

 

Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener om innlegg og signatur.

 

Men tolker jeg riktig når jeg tror du mener "normalen" er to gutter og en jente?

 

Ser at "Vil ikke se damen bli pult av en annen" ofte kommer opp. Hva om den andre gutten er homofil, bare en liten tanke. Hadde det blitt mer aktuelt?

Det ville sikker blitt enda mer uaktuelt. De fleste gutter/menn er livredd for stumpen sin :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...