Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Spørsmål innenfor trekant, tenker gutter det samme som oss jenter?


Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Jeg satt å tenkte litt ang trekant. Når man er kommet langt inn i et forhold (eller i det hele tatt at man bare har lyst) så får man kanskje lyst å prøve noe nytt, som trekant. Men så kommer spørsmålet: Skal det være en extra gutt eller jente?

 

Jenter vil vel egentlig ha gutt, men noen jenter vil også ha en extra jente.

Gutter vil vel egentlig ha en extra jente, men hvorfor ikke en extra gutt? (hvis ikke gutten ofrer seg for dama)

 

Jeg har tenkt litt.

Bifile jenter, iallerfall jeg, har ikke noe imot å ha trekant med ei extra jente. Gutter vil ha det med en extra jente, sikkert pga gutten i forholde ikke vil se jenta si bli tatt av en annen gutt, at hun nyter og stønner mere enn hun gjør til vanlig, eller av andre grunner. (Hvis det er flere, vær så snill å fortelle det ;) )

Men så kom det et annet spm i hode mitt: Hva om jenta ikke vil se gutten hun elsker blir pult av ei annen jente, eller at han tar ei annen jente? (Er det mange gutter som faktisk tenker på dette spørsmålet?)

Hvordan følelser ligger egentlig bak alt dette? Hva er grunner til at den ene partneren ikke har lyst på sex med samme kjønn + den hun/han elsker?

 

Jeg skal bare informere at siden trekant er nytt for meg, har jeg ikke noen kunnskaper innenfor dette. Så beklager hvis det er feil. :)

Endret av Sacho_chan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir jo veldig individuelt. Jeg og eksen hadde trekant etter å ha vært på byen, da med en ekstra jente. Hun klaget ikke på det, så regner med hun ikke hadde noen problemer med affæren. Når det gjelder motsatt situasjon, der vi hadde tatt inn en ekstra gutt hadde jeg nok fått avsmak. Det å være sammen med en mann som har sex, og spesielt om han har sex med kjæresten din, blir for meg altfor weird og ekkelt. Har ikke noe med det du sier å gjøre, er bare tanken på å se henne pule andre som neppe hadde forsvunnet fra tankene mine på en stund, og ser for meg at det kunne ødelagt forholdet.

Lenke til kommentar

Tror ikke de fleste gutter tenker som jenter ang. trekant. Mange gutter er kanskje litt homofobe, og at de ikke kan se for seg sex sammen med en annen mann selv om begge mennene gir full oppmerksomhet til kun jenta.

I tillegg er det jo litt sjalusi inne i bildet for mange, f. eks er det en del som ikke vil se kjæresten sin med en mer veltrent type, større penis eller som kanskje er flinkere i senga enn seg selv. Uansett får man jo prestasjonene og utseendet sitt sammenlignet med en annen, og det er sikkert et sårt tema for mange.

 

Men ser jo hva du mener med at jenter sikkert tenker akkurat det samme og reagerer på at det tidligere nesten bare var snakk om 2 jenter og en gutt i trekanter, for de sitter sikkert inne med akkurat de samme følelsene rundt dette som vi gutter gjør. Men tror mye har endret seg de siste årene, nå snakkes det jo stadig vekk om omvendte trekanter med to gutter og 1 jente, og kjæresten min har lyst til det, men ikke med en annen jente og meg. Så dette er faktisk noe vi kommer til å gjøre snart.

Lenke til kommentar
Tror ikke de fleste gutter tenker som jenter ang. trekant. Mange gutter er kanskje litt homofobe, og at de ikke kan se for seg sex sammen med en annen mann selv om begge mennene gir full oppmerksomhet til kun jenta.

I tillegg er det jo litt sjalusi inne i bildet for mange, f. eks er det en del som ikke vil se kjæresten sin med en mer veltrent type, større penis eller som kanskje er flinkere i senga enn seg selv. Uansett får man jo prestasjonene og utseendet sitt sammenlignet med en annen, og det er sikkert et sårt tema for mange.

 

Men ser jo hva du mener med at jenter sikkert tenker akkurat det samme og reagerer på at det tidligere nesten bare var snakk om 2 jenter og en gutt i trekanter, for de sitter sikkert inne med akkurat de samme følelsene rundt dette som vi gutter gjør. Men tror mye har endret seg de siste årene, nå snakkes det jo stadig vekk om omvendte trekanter med to gutter og 1 jente, og kjæresten min har lyst til det, men ikke med en annen jente og meg. Så dette er faktisk noe vi kommer til å gjøre snart.

 

Takk for ditt svar :)

Jeg håper dere koser dere når dere skal ha trekant! :)

Lenke til kommentar
Personlig har jeg ikke noe problemer med en Devils Threesome, men jeg vil i utgangspunktet ikke ha trekant når jeg har kjæreste. Jeg er alt for sjalu, og får uansett alle mine egne lyster dekt i forholdet. ^^

 

Om kjæresten vil ha trekant, så er jeg selvfølgelig åpen for diskusjon - alt skal jo prøves :)

 

Hva er en "Devils Threesome" ? :blush:

Takk for ditt svar :)

Jeg håper dere koser dere når dere skal ha trekant! :)

 

Bare hyggelig :)

 

Det skal vi nok, nå gjelder det bare å finne tredjemann, hehe.

Hehe, er bare å finne sider på nette for slike ting :)

Lenke til kommentar
Personlig har jeg ikke noe problemer med en Devils Threesome, men jeg vil i utgangspunktet ikke ha trekant når jeg har kjæreste. Jeg er alt for sjalu, og får uansett alle mine egne lyster dekt i forholdet. ^^

 

Om kjæresten vil ha trekant, så er jeg selvfølgelig åpen for diskusjon - alt skal jo prøves :)

 

Hva er en "Devils Threesome" ? :blush:

To gutter og en jente ^^

 

Bare en regel: no crossing of swords!

Lenke til kommentar
Personlig har jeg ikke noe problemer med en Devils Threesome, men jeg vil i utgangspunktet ikke ha trekant når jeg har kjæreste. Jeg er alt for sjalu, og får uansett alle mine egne lyster dekt i forholdet. ^^

 

Om kjæresten vil ha trekant, så er jeg selvfølgelig åpen for diskusjon - alt skal jo prøves :)

 

Hva er en "Devils Threesome" ? :blush:

To gutter og en jente ^^

 

Bare en regel: no crossing of swords!

 

Hehe, ok, takk :)

Lenke til kommentar

Jeg ville helst hatt en annen gutt med. Selv om jeg liker jenter, føler jeg det mangler noe når det er trekant med en jente og en gutt. Det er to som har sex, en som tafser på seg, de andre som har sex, en som tafser på seg selv osv. Men det er mitt synspunkt. Jeg kan ikke se for meg at det er noe særlig koselig å sitte og se på to andre mennesker ha seg mens man selv må vente på tur. Kjedelig!

 

En annen grunn til dette er jo også den at jeg setter pris på analsex. Og jeg har gjennomført DP på meg selv, og det var ikke lange veien til en ekstrem orgasme. Jeg får lettere orgasme alene enn med partner, da, så jeg kan se for meg at jeg ville kost meg en liten stund i hvert fall :) Også liker jeg å se på gutter ha sex :blush: Og da er det fullt mulig å få sex samtidig som man får se en mann gi det til en annen.

 

Jeg kan godt være åpen for en strap-on, men hvor gøy blir det for andre jenten? Hm?

Lenke til kommentar
Jeg ville helst hatt en annen gutt med. Selv om jeg liker jenter, føler jeg det mangler noe når det er trekant med en jente og en gutt. Det er to som har sex, en som tafser på seg, de andre som har sex, en som tafser på seg selv osv. Men det er mitt synspunkt. Jeg kan ikke se for meg at det er noe særlig koselig å sitte og se på to andre mennesker ha seg mens man selv må vente på tur. Kjedelig!

 

En annen grunn til dette er jo også den at jeg setter pris på analsex. Og jeg har gjennomført DP på meg selv, og det var ikke lange veien til en ekstrem orgasme. Jeg får lettere orgasme alene enn med partner, da, så jeg kan se for meg at jeg ville kost meg en liten stund i hvert fall :) Også liker jeg å se på gutter ha sex :blush: Og da er det fullt mulig å få sex samtidig som man får se en mann gi det til en annen.

 

Jeg kan godt være åpen for en strap-on, men hvor gøy blir det for andre jenten? Hm?

 

Vel, jeg hadde den samme tanker som deg akkurat der. Det er av og til det kan bli litt klomsette hvis alle skulle være i senga samtidig, så da vil vel den ene havne på side benken, og som du sa, det kan bli kjedelig å liksom måtte vente på tur.

 

Nice! :)

Hvis jeg skal si etter min mening hadde ikke jeg had noe i mot å bli tatt av ei jente med strap-on! :D hehe :blush:

Lenke til kommentar
Hvis jeg skal si etter min mening hadde ikke jeg had noe i mot å bli tatt av ei jente med strap-on! :D hehe :blush:

 

Hun får jo ikke noe ut av det, da forsvinner hele poenget med sex!

 

 

Ikkje hvis det e strap-on med vibrator elr dildo :) Da får ho jo litt ho også ^^

 

True, men det blir likevel ikke det samme for henne. Jeg er dog ikke så stor fan av vibrator. Jeg har aldri brukt det, og kommer aldri til å bruke det fordi det kan ødelegge for andre ting hva følsomhet og behov angår.

Lenke til kommentar
Hvis jeg skal si etter min mening hadde ikke jeg had noe i mot å bli tatt av ei jente med strap-on! :D hehe :blush:

 

Hun får jo ikke noe ut av det, da forsvinner hele poenget med sex!

 

 

Ikkje hvis det e strap-on med vibrator elr dildo :) Da får ho jo litt ho også ^^

 

True, men det blir likevel ikke det samme for henne. Jeg er dog ikke så stor fan av vibrator. Jeg har aldri brukt det, og kommer aldri til å bruke det fordi det kan ødelegge for andre ting hva følsomhet og behov angår.

 

Nice. Ja vet hva du mener. Har selv ikke brukt vibrator før, og er litt skeptisk til å bruke det.

Lenke til kommentar

Tror svaret egentlig er ganske enkelt:

 

De fleste av oss gutter er sjalue og eier-syke (Jada jada mange som sikkert ikke er enige, men filosofer litt over saken så kan vi diskutere det da), noe som fører til att vi ikke vil ha med en annen gutt da det vil bety att både Pupper, munn og mus må deles med andre. Noe som ikke passer særlig inn.

 

Når det er to jenter får vi dobbelt opp, noe som passer gutter bedre.

 

Sikkert mange som er uenige, men etter kurs i Psykologi så åpnet sinnet mitt seg :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...