znace Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 først og fremst lurte hordan man kobler en canal digital tv tuner(hd normal) over på dataen, da jeg har en Acer Aspire X3810 m/ Blue-ray, så jeg får ful nytelse av media senteret:p senere da tven kommer inn i bilde lurer jeg på om det bare er å koble på som en estern skerm på skjermkorte i dataen?(i hdmi in\ut gangen) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) senere da tven kommer inn i bilde lurer jeg på om det bare er å koble på som en estern skerm på skjermkorte i dataen?(i hdmi in\ut gangen) Det skulle være helt enkelt, ja. Hvilket OS kjører du? Hovedspørsmålet er jeg mer usikker på, da jeg ikke har nevnte tuner selv. Jeg mener i alle fall å huske at det ikke var så lett på de gode gamle tunerne. Men hvordan det er med din vet jeg dessverre ikke. Endret 27. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
znace Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 jeg kjører vista atm men er ikke leenge før jeg går over til w7. husker ikke jeg helt merke eller mod på tuneren. men har hørt at hdmi porrten er in og ikke ut. Lenke til kommentar
znace Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 noen som vet noe mere enn meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå