ekallevik Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Har nettopp kjøpt meg en Sony Ericson W995 og lurer på hvilke formater den støtter slik at jeg kan legge filmer fra pc'en over til mobilen Har letet litt rundt på hjemmesiden til Sony men fant ingenting Hvilke program er best å bruke til å konverter filmer fra .avi til de formatene W995 støtter? Endret 27. desember 2009 av ekallevik Lenke til kommentar
backup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 W995 støtter vel .mp4 og .3gp video format, så du kan jo konvertere avi til mp4 for eksempel. Lenke til kommentar
ekallevik Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Hvilket progam bør jeg bruke til den konverteringen da for å få et best mulig resultat? Lenke til kommentar
backup Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du kan jo for eksempel ta en titt her: http://www.dl4all.com/search/Sony+Ericsson...+converter.html Lenke til kommentar
ekallevik Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Har nettopp skaffet meg Tipard MKV Video Converter og jeg må si at jeg er ganske fornøyd. Resultatet blir veldig bra når jeg spiller av på W995 og konverteringen er veldig enkel. I tillegg finnes det mange innstillinger man kan justere for å få det resultatet som passer best til mobilen. Jeg sliter med å finne ut hvor høye verdier jeg kan sette på Frame Rate, Video Bitrate, Sample Rate og Audio Bitrate uten å gjøre filmen uleslig for mobilen. Er det noen som kan hjelpe med dette eller må man bare prøve seg frem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå