kongen85 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hey! Jeg har et aldri så lite delikat problem. Sommeren 2001 var jeg på ferie med min familie i Danmark, og som alle andre familier som reiser på ferie til Danmark, reiste vi selvfølgelig også en dagstur over til Tyskland. Lite visste jeg dengang at irritasjonen jeg traff på i et handlesenter der kom til å følge meg resten av livet og at den bare kom til å slippe taket på en betingelse. Denne irritasjonen jeg snakker om, har ikke bare fulgt meg alle disse år, men den har også vokst. Og hvis jeg ikke snart blir kvitt den, kommer jeg til å klikke, bli gal, miste besindelsen, gå fra forstanden, kall det hva du vil.... Problemet er følgende: Jeg stod så vidt å kikket på en stilig adidas parfyme på det tidligere nevnte handlesenteret, da jeg fikk beskjed av moren min at vi måtte skynde oss fordi vi måtte rekke et eller annet, hva det var husker jeg ikke, men det er heller ikke relevant. Poenget er at i farten fikk jeg ikke tid til å kjøpe med meg parfymen, og jeg husker den luktet kanongodt. Og dette treger jeg meg ihjel på at jeg ikke gjorde. For i senere tid har jeg saumfart så og si hele internett(som forøvrig var litt av en infernalsk jobb) for å prøve å finne igjen denne parfymen, men ingen hell så langt. Og nå er det 9 1/2 år siden. Det hele hadde vært svært mye enklere dersom jeg hadde husket navnet på parfymen, men det gjør jeg altså ikke. Det eneste jeg husker er at den A. Luktet veldig godt. B. var mye turkis(vet ikke hvordag det staves)farge på esken og C. at det var bilde av en tropisk øy eller noe lignende på esken og eventuelt på flasken. Jeg håper dere forstår frustrasjonen min, og at noen der ute kan hjelpe meg med dette problemet, før jeg havner på Gaustad! På forhånd takk for all hjelp, med vennlig hilsen Steffen. Ps: Det jeg ber om er navnet på parfymen og eller hvor den kan kjøpes. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er det en av disse? Lenke til kommentar
kongen85 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Er det en av disse? Nei desverre, men takk for hjelp setter pris på det. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Du, ikke noe å takke for. Håper du finner den igjen. Har selv en parfyme jeg prøver å finne navnet på men som er helt borte for meg. Ubrukelig opplegg =/ Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Send mail til adidas? Lenke til kommentar
kongen85 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Send mail til adidas? jo,ja, det har jeg faktisk ikke kommt på å gjort enda, det er iallefall verdt et forsøk. Takk Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Gjør det! Vi venter i spenning på resultatet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå