MB2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tom Ølboks: (noe som forsåvidt er utrolig kjipt) Ikke gi deg. Seriøst - jeg var singel til var 27. Hadde noen småkjærester innimellom, men aldri noen seriøse. Var mer tidsfordriv enn noe annet... Til slutt, etter mange runder med ensomhet og dårlig selvtillit møtte jeg endelig en som virkelig var rett for meg. Sikker ikke noe ok å tenke at jeg fant noen 10 år eldre enn du er nå, og jeg sier ikke at man skal vente så lenge. Men lengre man er singel, jo mer kresen blir man, og mer perfekt er den man endelig finner. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tom Ølboks: (noe som forsåvidt er utrolig kjipt) Ikke gi deg. Seriøst - jeg var singel til var 27. Hadde noen småkjærester innimellom, men aldri noen seriøse. Var mer tidsfordriv enn noe annet... Til slutt, etter mange runder med ensomhet og dårlig selvtillit møtte jeg endelig en som virkelig var rett for meg. Sikker ikke noe ok å tenke at jeg fant noen 10 år eldre enn du er nå, og jeg sier ikke at man skal vente så lenge. Men lengre man er singel, jo mer kresen blir man, og mer perfekt er den man endelig finner. jeg har alt gitt opp! Lenke til kommentar
Angua Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tom Ølboks: (noe som forsåvidt er utrolig kjipt) Ikke gi deg. Seriøst - jeg var singel til var 27. Hadde noen småkjærester innimellom, men aldri noen seriøse. Var mer tidsfordriv enn noe annet... Til slutt, etter mange runder med ensomhet og dårlig selvtillit møtte jeg endelig en som virkelig var rett for meg. Sikker ikke noe ok å tenke at jeg fant noen 10 år eldre enn du er nå, og jeg sier ikke at man skal vente så lenge. Men lengre man er singel, jo mer kresen blir man, og mer perfekt er den man endelig finner. jeg har alt gitt opp! ja mm, det er derfor du skriver her, er det ikke? for det funker jo dritbra Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 ja såklart det funker Nei seriøst, det funker nok dårlig..... Lenke til kommentar
Angua Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 første steg på veien er å innrømme at du har et problem Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 [...] Men lengre man er singel, jo mer kresen blir man, og mer perfekt er den man endelig finner. Det er faktisk innmari sant. Jeg gikk 24 år uten så mye som en seriøs flørt, og til slutt møtte jeg aldri noen som var interessante nok. Helt til i sommer da. Knis ^^ Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 TS: Du kan trøste deg med at du "bare" er 17 og går på VGS. Jeg har også vært der, oppgitt over damene jeg gikk i lag med, men dette blir bedre etter hvert som du blir eldre og kanskje begynner på universitet/høgskole. Der møter du folk som har stort sett de samme interessene som deg. Og da blir alt så mye "enklere". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå