stifen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 vet ikke om æ e kommen rett men anyways. har en ipod touch. og har lastet ned noen spill og programmer. men nå funker dem ikke, elr dem åpnes i sån 1/2 sekund. så lukkes det igjen. trenger hjelp !! Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Prøvd å resette den? Hold inne meny og av/på-knappen til den skrur seg av og skru den på igjen etter litt. (Husker ikke om den skrur seg på av seg selv igjen) Den vil bruke ekstra lang tid på å skru seg på igjen. Kan evt. prøve å gjennopprette (gjennoppbygge) den fra iTunes eller noe. Lenke til kommentar
stifen Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Prøvd å resette den? Hold inne meny og av/på-knappen til den skrur seg av og skru den på igjen etter litt. (Husker ikke om den skrur seg på av seg selv igjen) Den vil bruke ekstra lang tid på å skru seg på igjen. Kan evt. prøve å gjennopprette (gjennoppbygge) den fra iTunes eller noe. e jo ikke nokka sner feil me selve ipod'n trur æ. sia dem funka først men dagen etter så funke dem liksom ikke lenger. må man laste ned nokka oppdateringe etter at man har lasta ned spille. java elr nokka ? Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Prøv å reset den du. Det hjalp på min når min var slik. Det anbefales også at man skrur den av og på etter at man har installert programmer på den. Lenke til kommentar
stifen Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Prøv å reset den du. Det hjalp på min når min var slik. Det anbefales også at man skrur den av og på etter at man har installert programmer på den. hjalp ikke å resette'n... dem opnes fortsatt i et sec så lukkes dem. ipod'n er heller ikke gammel hadd sia 24 xD så håper ikke det er noe feil me den. men burde æ no prøve å gjennopprette den ? Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Sure greier slike ting.. Sikkerhetskopier den i iTunes og prøv å gjennopprett den. Det bør løse ting. Hvis ikke kan du sjekke ut www.ipod1.no; et veldig bra forum for iPhone-/iPodrelaterte spørsmål. Håper du får fikset det =) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Dette skjer veldig ofte med meg hvis jeg laster ned programmer, og så synkroniserer med iTunes. Skjedde iaf hver gang før, har ikke merket noe i det siste. Så det eneste jeg kan tenke meg da er om du har nyeste iTunes og nyeste firmware på iPoden? Lenke til kommentar
stifen Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Sure greier slike ting.. Sikkerhetskopier den i iTunes og prøv å gjennopprett den. Det bør løse ting. Hvis ikke kan du sjekke ut www.ipod1.no; et veldig bra forum for iPhone-/iPodrelaterte spørsmål. Håper du får fikset det =) ska vente til å mårra med det. å høre om nåen andre vet først. før vil ikke gjennopprette den før det e 100% nødvendig. Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har ingen ting å si om du gjennoppretter den så lenge du har synkronisert den mot iTunes først. Men by all means. Koble den hvertfall til og sjekk om du har nyeste firmware på den. Sjekk også om du har nyeste utgave av iTunes. Lenke til kommentar
stifen Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Har ingen ting å si om du gjennoppretter den så lenge du har synkronisert den mot iTunes først. Men by all means. Koble den hvertfall til og sjekk om du har nyeste firmware på den. Sjekk også om du har nyeste utgave av iTunes. okei. har har kontakt me itunes, men vet ikke om æ har nyeste verson... Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Gå på valg eller noe og trykk «sjekk etter oppdateringer» eller noe. Litt usikker på hvordan det er i Windows, hvis det er det du kjører. Lenke til kommentar
stifen Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Gå på valg eller noe og trykk «sjekk etter oppdateringer» eller noe. Litt usikker på hvordan det er i Windows, hvis det er det du kjører. har windows. og har søkt etter oppdaterig men da kommer det bare sån. du har siste verson av ipod åsså nokka sner inni parngtes ka den hete Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Okay. Greit at du har nyeste hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå