Gå til innhold

K: 2.1 Anlegg med HDMI.


Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Har dessverre ikke plass til mine Artech 8 lenger. Så jeg må se etter andre løsninger.

 

Tenkte meg å komme unna med et anlegg til 5-6-7000.- Men vill gjærne ha noe som låter bra når jeg ser på film. Har sett litt på JVC NX-F7. Spaceworld selger dem nå for 4999.- Helt greie tester men er litt usikker.

 

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Det første som slo meg var en receiver fra Yamaha eller Onkyo sammen med stativhøyttalere fra XTZ og subwoofer fra samme merke. Det burde ligge i det prissjiktet du ønsker. Eller var det kanskje et rent stereooppsett du var på jakt etter?

Lenke til kommentar
Det første som slo meg var en receiver fra Yamaha eller Onkyo sammen med stativhøyttalere fra XTZ og subwoofer fra samme merke. Det burde ligge i det prissjiktet du ønsker. Eller var det kanskje et rent stereooppsett du var på jakt etter?

 

Ønsker vel et mer kompakt system. som sagt har jeg Artech 8 med en H/K reciver idag... og en Sony DVD til dette. Men når man må prioritere plass forrann lyd så må det dessverre ut å inn med noe som ikke tar noe plass :D Vurderte og bare bytte ut Artech 8 med mine Artech 5 jeg har liggenes... men helst vill jeg komme ned noe i stl. på anlegget =)

 

Forslag ? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...