powersound Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei!! Har dessverre ikke plass til mine Artech 8 lenger. Så jeg må se etter andre løsninger. Tenkte meg å komme unna med et anlegg til 5-6-7000.- Men vill gjærne ha noe som låter bra når jeg ser på film. Har sett litt på JVC NX-F7. Spaceworld selger dem nå for 4999.- Helt greie tester men er litt usikker. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det første som slo meg var en receiver fra Yamaha eller Onkyo sammen med stativhøyttalere fra XTZ og subwoofer fra samme merke. Det burde ligge i det prissjiktet du ønsker. Eller var det kanskje et rent stereooppsett du var på jakt etter? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Det første som slo meg var en receiver fra Yamaha eller Onkyo sammen med stativhøyttalere fra XTZ og subwoofer fra samme merke. Det burde ligge i det prissjiktet du ønsker. Eller var det kanskje et rent stereooppsett du var på jakt etter? Ønsker vel et mer kompakt system. som sagt har jeg Artech 8 med en H/K reciver idag... og en Sony DVD til dette. Men når man må prioritere plass forrann lyd så må det dessverre ut å inn med noe som ikke tar noe plass Vurderte og bare bytte ut Artech 8 med mine Artech 5 jeg har liggenes... men helst vill jeg komme ned noe i stl. på anlegget =) Forslag ? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Ingen? :S Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Les denne testen her: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=596803 Du trenger ikke store høyttalere for å få stor lyd. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Hei! Nei... man trenger ikke det... men fikk vel ikke noe mer svar på mitt spørsmål. Sett på di Dali Fazon før... men er jo 10.000.-... og da uten forsterker osv. Så det er litt over hva jeg hadde tenkt... Lenke til kommentar
powersound Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Dali Fazon + Basic 100 8700.- på hifi klubben Men det er uten forsterker og dvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå