slideface Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei. Trenger en forsterker til min ene TS-W3002D4. Lurer da på om noen har noen anbefalinger? Vil helst slippe å betale så all verdens mye for forsterker. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kjøp brukt da vel Kan gjøre mange kupp på Finn.no for eksempel. Jeg kjøpte en av disse monoblokkene til min Pioneer subwoofer idag! Tror den skal funke veldig bra. Små og praktiske er de også. Ga 1200,- Lenke til kommentar
slideface Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, lurer på å kjøpe brukt. Men jeg har ikke peil i det hele tatt på stereo. :S Så vet ikke hva som fungerer eller ikke.... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Den basseren du har er jo storebrorer til den jeg har, med 1000w RMS. Min er på¨400 eller 500, så den Alpine-forsterkeren jeg linket til vil ikke gi fullt utbytte på din. Du må ha noe kraftigere tror jeg, som som f.eks. denne - minst så kraftig bør du vel ha, hvis du ønsker å få maksimalt ut av sub'en din. PS fant ikke noe brukt Lenke til kommentar
slideface Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Den basseren du har er jo storebrorer til den jeg har, med 1000w RMS. Min er på¨400 eller 500, så den Alpine-forsterkeren jeg linket til vil ikke gi fullt utbytte på din. Du må ha noe kraftigere tror jeg, som som f.eks. denne - minst så kraftig bør du vel ha, hvis du ønsker å få maksimalt ut av sub'en din. PS fant ikke noe brukt Takk for svar Kan du si meg hvilke spesifikasjoner jeg må se etter? Så slipper jeg å lage flere tråder her inne. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du trenger en monoforsterker som yter 1000w rms i 2ohm. Du MÅ ikke ha det, en dynabel BF4501 holder sikkert til ditt bruk, men jo større jo bedre Lenke til kommentar
slideface Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Tror dere den ville funket eller? Edit: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20351864 Endret 2. januar 2010 av slideface Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Jeg har 2 slike på en Helix Dark Blue 1000.2 Det funker bra, men får ikke hentet ut 100% av potensialet til disse subbene, men ikke så veldig langt unna. En dark blue på èn vil nok være ganske optimalt, lastet ned i 2 ohm brokoblet. De går billige brukt, på bilstereoforumet, og er absolutt verd pengene. Hadde jeg hatt strøm nok, ville jeg kjøpt en til Med det oppsettet jeg har nå spiller jeg 140,2 db på 40Hz Endret 2. januar 2010 av JKJK Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tror dere den ville funket eller? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1186423 Du linker til denne forumposten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå