Gå til innhold

Måter å tjene penger på nett (For folk under 18 år:))

bkf_94

Anbefalte innlegg

Topic people!

Jeg vil tjene penger på nettet men er 15 år og har ikke lyst til å ende opp på sider der eg kan tjene penger men må ha kredittkort. Ting der du må være over 18 år går greit, får lov av mamma å sette hennes navn på forskjellige (trygge) sider :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Topic people!

Jeg vil tjene penger på nettet men er 15 år og har ikke lyst til å ende opp på sider der eg kan tjene penger men må ha kredittkort. Ting der du må være over 18 år går greit, får lov av mamma å sette hennes navn på forskjellige (trygge) sider :)

Google AdSense. Men du må jobbe for penger. Ingenting kommer gratis ;)

Lenke til kommentar
Topic people!

Eg har en blogg med AdSense, men har bare tjent 5 kr so far :p noen tips til å få mange lesere til en blogg? :)

Lenke til kommentar
Topic people!

Eg har en blogg med AdSense, men har bare tjent 5 kr so far :p noen tips til å få mange lesere til en blogg? :)

Be venner om å trykke på linkene. De bruker noen sekunder mens du tjener penger på det.

Lenke til kommentar

Det som er forskjellig med "money-making-ideer", og andre tips, for eksempel spillrelaterte ting som diskuteres på diverse nettfora, er at det ofte er en fordel å holde disse for seg selv. Ikke så lurt å gi bort business-planene sine, sant? Du må innse at, som tidligere skrevet, penger er ikke gratis. Du kan tjene lommepenger med adsense, men du må ha noe å skrive om. En 15-årings dagbok el. vil ikke gjøre deg til Bill Gates :)

Lenke til kommentar
Det som er forskjellig med "money-making-ideer", og andre tips, for eksempel spillrelaterte ting som diskuteres på diverse nettfora, er at det ofte er en fordel å holde disse for seg selv. Ikke så lurt å gi bort business-planene sine, sant? Du må innse at, som tidligere skrevet, penger er ikke gratis. Du kan tjene lommepenger med adsense, men du må ha noe å skrive om. En 15-årings dagbok el. vil ikke gjøre deg til Bill Gates :)

tenker ikke på ideer men liksom på sider der eg kan tjene litt mer lommepenger :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 2 år senere...

Du kan bli medlem av PTC sider så lenge du er over 13år. PTC står for paid-to-click og betaler deg $ når du klikker på reklame eller gjør oppgaver (mini-jobs). Jeg tjener ca. 100-200 kr per dag, det er penger som jeg får utbetalt på min PayPal bruker. Visst du bestemmer deg for å registrere deg på en PTC side, anbefaler jeg å lese deg litt opp på deres forum etc. Der kan du få tips til å tjene 100-200kr per dag istedet for 1-2 kr per dag.

Har en del info om PTC sider på hjemmesiden min (se signatur) visst du er interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...