bkf_94 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Topic people! Jeg vil tjene penger på nettet men er 15 år og har ikke lyst til å ende opp på sider der eg kan tjene penger men må ha kredittkort. Ting der du må være over 18 år går greit, får lov av mamma å sette hennes navn på forskjellige (trygge) sider Lenke til kommentar
i93 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Topic people! Jeg vil tjene penger på nettet men er 15 år og har ikke lyst til å ende opp på sider der eg kan tjene penger men må ha kredittkort. Ting der du må være over 18 år går greit, får lov av mamma å sette hennes navn på forskjellige (trygge) sider Google AdSense. Men du må jobbe for penger. Ingenting kommer gratis Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Topic people! Jeg vil tjene penger på nettet men er 15 år og har ikke lyst til å ende opp på sider der eg kan tjene penger men må ha kredittkort. Ting der du må være over 18 år går greit, får lov av mamma å sette hennes navn på forskjellige (trygge) sider Google AdSense. Men du må jobbe for penger. Ingenting kommer gratis Eg har en blogg med AdSense, men har bare tjent 5 kr so far noen tips til å få mange lesere til en blogg? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Topic people! Jeg vil tjene penger på nettet men er 15 år og har ikke lyst til å ende opp på sider der eg kan tjene penger men må ha kredittkort. Ting der du må være over 18 år går greit, får lov av mamma å sette hennes navn på forskjellige (trygge) sider Google AdSense. Men du må jobbe for penger. Ingenting kommer gratis Eg har en blogg med AdSense, men har bare tjent 5 kr so far noen tips til å få mange lesere til en blogg? Be venner om å trykke på linkene. De bruker noen sekunder mens du tjener penger på det. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Eller kan du skrive om noe kontroversielt. Det er det som tiltrekker folk. Skal du tjene nevneverdig med penger hjelper det ikke at et par kompiser sitter å trykker. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Eller kan du skrive om noe kontroversielt. Det er det som tiltrekker folk. Skal du tjene nevneverdig med penger hjelper det ikke at et par kompiser sitter å trykker. Eg er 15 år .. kunne du forklart hva du mener med kontroversielt? Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Noe som vekker oppmerksomheten til andre... som et tema som mange har forskjellige meninger om. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Gjerne noe mange vil føle seg støtt av, men naturligvis noe som har holdt nok til å skrive om seriøst. Tenk nøye gjennom tema først. Kan du linke til din nåværende blogg så vi kan se hva du har prøvd? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Noe som vekker oppmerksomheten til andre... som et tema som mange har forskjellige meninger om. thx m8 Skal bruke det tipset. Noen som har noen andre 'money-making' ideer? Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det som er forskjellig med "money-making-ideer", og andre tips, for eksempel spillrelaterte ting som diskuteres på diverse nettfora, er at det ofte er en fordel å holde disse for seg selv. Ikke så lurt å gi bort business-planene sine, sant? Du må innse at, som tidligere skrevet, penger er ikke gratis. Du kan tjene lommepenger med adsense, men du må ha noe å skrive om. En 15-årings dagbok el. vil ikke gjøre deg til Bill Gates Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Det som er forskjellig med "money-making-ideer", og andre tips, for eksempel spillrelaterte ting som diskuteres på diverse nettfora, er at det ofte er en fordel å holde disse for seg selv. Ikke så lurt å gi bort business-planene sine, sant? Du må innse at, som tidligere skrevet, penger er ikke gratis. Du kan tjene lommepenger med adsense, men du må ha noe å skrive om. En 15-årings dagbok el. vil ikke gjøre deg til Bill Gates tenker ikke på ideer men liksom på sider der eg kan tjene litt mer lommepenger Lenke til kommentar
Hååkon Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvordan lager jeg en slik side? Hvordan kan jeg tjene på en sånn side? Noen som har noen nice guide tips? ^^ Lenke til kommentar
nettcash Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Du kan bli medlem av PTC sider så lenge du er over 13år. PTC står for paid-to-click og betaler deg $ når du klikker på reklame eller gjør oppgaver (mini-jobs). Jeg tjener ca. 100-200 kr per dag, det er penger som jeg får utbetalt på min PayPal bruker. Visst du bestemmer deg for å registrere deg på en PTC side, anbefaler jeg å lese deg litt opp på deres forum etc. Der kan du få tips til å tjene 100-200kr per dag istedet for 1-2 kr per dag. Har en del info om PTC sider på hjemmesiden min (se signatur) visst du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå