Skrujernet Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hei Har lyst til å starte å lese. Noe jeg forsåvidt hater Tenkte å starte å lese bøkene om Dexter først, men noen som vet om Norske butikker som selger de? Og forsåvidt er de eneste bøkene jeg har lest er ringenes herre. Kom gjerne med forslag til andre gode bøker. Takker hjertelig for svar Lenke til kommentar
pululf Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvor gammel er du? Og hvilken filmsjanger liker du? Hvilke typer filmer du liker kan fortelle mye om hva slags bøker du også vil komme til å like. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 15 år. Liker alle film sjangre untatt romantiske komedier Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Du har lest fantasy, prøv eragon. Bøkene er fengende, filmene er driiiit. Skal gå og lese nå, jeg liker vanligvis ikke å lese:P Lenke til kommentar
Accasia Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Milleniums trilogien av Stieg Larsson syns jeg er veldig bra, den anbefaler jeg sterkt. Frøya, Idun og Saga av Valhall anbefales, trilogi det også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vet ikke hvor interessert du er i historie, men en bok jeg kan lese om og om igjen, er boken "Night" av Elie Wiesel. En sann historie, skrevet av hovedpersonen selv, Elie, som opplevde å miste familiemedlemmer i konsentrasjonsleir, og selv overleve en periode i Auschwitz og Buchenwald under andre verdenskrig. Har bare lest den på engelsk, og vet ikke om den er oversatt til norsk, men den anbefales ihvertfall på det sterkeste. En sterk historie, som er godt skildret. Lenke til kommentar
Accasia Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vet ikke hvor interessert du er i historie, men en bok jeg kan lese om og om igjen, er boken "Night" av Elie Wiesel. En sann historie, skrevet av hovedpersonen selv, Elie, som opplevde å miste familiemedlemmer i konsentrasjonsleir, og selv overleve en periode i Auschwitz og Buchenwald under andre verdenskrig. Har bare lest den på engelsk, og vet ikke om den er oversatt til norsk, men den anbefales ihvertfall på det sterkeste. En sterk historie, som er godt skildret. Den boken har jeg også lest, en svært god bok, svært sterk og gripende! Finnes veldig mange bra bøker der overlevende etter ww2 har fortalt sine historier, har lest de aller fleste. Anbefales. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Å lese Harry Potter bøkene anbefales. Når du først har kommet til ca tredje bok, og har kommet inn i handlinga, så er det veldig spennande. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg kan i anbefale bøkene til Stephen King hvis du liker spenning (ikke kriminalromaner!). Utrolig spennende bøker, og mange har det blitt laget filmer av, slik som den kjente filmen "the shining". Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Blir å bestille de to første bøkene av Dexter, så får jeg kjøpe resten når de er lest ut Takker for alle svar! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ringenes Herre Phenomena Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Hasr lest alle ringenes herre bøkene i 7ende. Eneste bøkene jeg har elst Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg tror litteratur med litt spenning og action vil passe godt. Krim vil i så måte være en god begynnelse. Stieg Larsson er allerede nevnt. Jo Nesbø har også mye bra. Ellers kan Dan Brown være verdt å sjekke ut. Da Vinci-koden og Engler og demoner er begge veldig spennende bøker. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Les Varg Veum bøkene av Gunnar Staalesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå