Gjest Guest_rollon_* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 En ting jeg vil spørre dere jenter der ute er at: er det normalt at brystvortene ikke er helt harde, og mine er ikke helt brune, er med lysebrune en sånn veldig mørke, og de er ikke sånn kjempeharde. de er litt forkjellige fra hverandre også, men de er ikke helt myke heller, jeg er snart 17 da. Og en an ting, hva er normal str på kjønnsleppene.... lurer på om mine er store eller ikke, hvordan er deres og ca hvor lange...? Og jeg har noen sånne små prikker på mine, sånne som er inni de liksom, kan minnes om kviser nesten, men det er ikke dette... bekymrer meg litt,for er en del av den, men er ikke noe som er lett og se men for meg ser det ut som det skal være der da men.. hmm noen som vet noe ? Lenke til kommentar
Gjest Guest_rollon_* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeeeg... men viss du er gutt.. og har hatt sex.. legger du merker til jentas kjønnslepper? ossen syns du de ska være? Bekymrer meg mest for disse klumpene jeg Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 dæ æ ittno å vær redd førr! Lenke til kommentar
Gjest Guest_rollon_* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jaaaaaaaau Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 dæ æ ittno å vær redd førr! Word dawg! Lenke til kommentar
Gjest Guest_rollon_* Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 ingen jenter som vet? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Dette virket som litt rare spørsmål, trodde alle viste dette, men skal la tvilen komme deg tilgode og svare seriøst. Vet litt fordi om jeg er gutt, og har sett min "fair share" av brystvorter og kjønnslepper. En ting jeg vil spørre dere jenter der ute er at: er det normalt at brystvortene ikke er helt harde, og mine er ikke helt brune, er med lysebrune en sånn veldig mørke, og de er ikke sånn kjempeharde. de er litt forkjellige fra hverandre også, men de er ikke helt myke heller, jeg er snart 17 da. Angående jenters brystvorter; dette varierer. Ved seksuell opphisselse brystene noe større, brysvortene vil bli harde eller stive. (Kan også bli stive hvis du er kald). Sonen rundt vorten vil også få en mørkere farge. Når det kommer til farge varierer også dette fra person til person. Areola og vortene inneholder eumelanin og pheomelanin, som er fargepigmenter. Mengden av disse pigmentene bestemmer fargen på brystvortene dine. Det er heller ikke så uvanlig at denne fargen kan forandre seg over tid pga en rekke faktorer. Med andre ord; ikke noe å være nervøs for fargen med mindre den er ekstremt unaturlig, da ville jeg heller tatt en tur til doktoren. Og en an ting, hva er normal str på kjønnsleppene.... lurer på om mine er store eller ikke, hvordan er deres og ca hvor lange...? Og jeg har noen sånne små prikker på mine, sånne som er inni de liksom, kan minnes om kviser nesten, men det er ikke dette... bekymrer meg litt,for er en del av den, men er ikke noe som er lett og se men for meg ser det ut som det skal være der da men.. hmm Tja, nå vet jeg ikke hvor lange mine kvinnelige kjønnslepper er, siden jeg ikke har noen, men dette er ikke noe du trenger å bekymre deg for heller antakeligvis. (Snakker du om indre eller ytre kjønnslepper forresten). Så lenge det ikke er noe som "henger og slenger" der nede, så vil de fleste ikke bry seg om form eller størrelse på kjønnsleppene dine. Med henge og slenge mener jeg ikke at de indre kjønnsleppene dine vises litt utenfor de ytre, men hvis de virkelig henger og slenger. Disse små prikkene vet jeg ikke hva kan være, men jeg har noen ideer: - Talgkjertler - Hår som begynner å vokse ut (men du er antakeligvis forbi den fasen). - Hvis du barberer deg nedentil kan det være irritert hud eller inngrodde hår? Hvordan er det med seksuell omgang? Kan det være kjønnssykdom? Plager disse deg? Hvor lenge og på hvilken måte eventuellt? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 En ting jeg vil spørre dere jenter der ute er at: er det normalt at brystvortene ikke er helt harde, og mine er ikke helt brune, er med lysebrune en sånn veldig mørke, og de er ikke sånn kjempeharde. de er litt forkjellige fra hverandre også, men de er ikke helt myke heller, jeg er snart 17 da. De forandrer seg like ofte du lynnet og været ditt. Jo mørkere du er i hud og hår, jo mørkere til brystvortene dine være. En stor del av den typisk skandinaviske kvinnen til ha lyse brune til rosa brystvorter. Jeg har som alle gått på skole. I 14 år for å være helt nøyaktig. Jenter dusjer etter gym. De fleste jeg har sett har hatt rosaaktig brystvorter. Mine er litt mørke. Og de er "happy" så og si hele tiden, men det kan ha noe med å gjøre at jeg har tatt det valget å plassere en ring gjennom dem. Kulde gjør at de trekker seg sammen og blir hard, hvordan de blir under seksuell opphisselse varierer. Noen får stiv knopp, mens areola vokser i størrelse, jeg får bittesmå harde. Og en an ting, hva er normal str på kjønnsleppene.... lurer på om mine er store eller ikke, hvordan er deres og ca hvor lange...? Og jeg har noen sånne små prikker på mine, sånne som er inni de liksom, kan minnes om kviser nesten, men det er ikke dette... bekymrer meg litt,for er en del av den, men er ikke noe som er lett og se men for meg ser det ut som det skal være der da men.. hmm noen som vet noe ? Om dine kjønnslepper er så lange at du kan måle dem, tror jeg du burde ta deg en tur til legen. Ikke fordi det er unormalt, men fordi klær kan skape irritasjon, og de kan følge med i dragsuget under penetrering. Det gjør mine. Det gjør veldig vondt. Men mine er ikke store. Nå snakker jeg om de indre kjønnsleppene. Jeg går ut i fra det er dem du mener, for det er dem de fleste snakker om når de sier kjønnslepper. Mine vises ikke utenfor de ytre. Noen har kjønnslepper som spriker overalt, noen har noen som henger mye, noen har ikke i det hele tatt. Det er på tide mennesker lærer seg at de er unike og individuelle. Ved seksuell opphisselse brystene noe større, brysvortene vil bli harde eller stive. (Kan også bli stive hvis du er kald). Sonen rundt vorten vil også få en mørkere farge. Når det kommer til farge varierer også dette fra person til person. Areola og vortene inneholder eumelanin og pheomelanin, som er fargepigmenter. Mengden av disse pigmentene bestemmer fargen på brystvortene dine. Det er heller ikke så uvanlig at denne fargen kan forandre seg over tid pga en rekke faktorer. Dette er ikke normal folkeviten Disse små prikkene vet jeg ikke hva kan være, men jeg har noen ideer: - Talgkjertler - Hår som begynner å vokse ut (men du er antakeligvis forbi den fasen). - Hvis du barberer deg nedentil kan det være irritert hud eller inngrodde hår? Det er talgkjertler. Akkurat det samme som dere har rundt kanten av penishodet. (jeg har aldri sett dem andre steder enn rundt kanten, så ikke halshogg meg om du har dem andre steder ) Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ved seksuell opphisselse brystene noe større, brysvortene vil bli harde eller stive. (Kan også bli stive hvis du er kald). Sonen rundt vorten vil også få en mørkere farge. Når det kommer til farge varierer også dette fra person til person. Areola og vortene inneholder eumelanin og pheomelanin, som er fargepigmenter. Mengden av disse pigmentene bestemmer fargen på brystvortene dine. Det er heller ikke så uvanlig at denne fargen kan forandre seg over tid pga en rekke faktorer. Dette er ikke normal folkeviten Hehe, nei kanskje ikke. Kanskje jeg bare er litt over gjennomsnittet interessert?^^ Disse små prikkene vet jeg ikke hva kan være, men jeg har noen ideer: - Talgkjertler - Hår som begynner å vokse ut (men du er antakeligvis forbi den fasen). - Hvis du barberer deg nedentil kan det være irritert hud eller inngrodde hår? Det er talgkjertler. Akkurat det samme som dere har rundt kanten av penishodet. (jeg har aldri sett dem andre steder enn rundt kanten, så ikke halshogg meg om du har dem andre steder ) Ikke jeg heller, null halshogging for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg