Gå til innhold

Er det vanlig å studere sin egen kabel?

Jimstar

Anbefalte innlegg

Hei!

For circa fem minutter siden plasserte jeg, som uttalige ganger før, ræva komfortabelt på doskålen. Etter litt om og men var mitt fornødne gjort, men for første gang fikk jeg plutselig lyst til å se fremmedlegemet som for bare noen sekunder siden hadde vært en del av meg. Det overlumpet meg - iløpet av mitt 19 år gamle liv har tanken aldri slått meg før! Så kom jeg på Southpark episoden hvor Randy Marshall legger en enorm kabel, og deretter fjerner den fra skåla og viser den til alle sine kamerater. Minnet beroliget meg, og jeg følte meg ikke lenger som en kjeltring. Jeg snudde meg og vendte et nølende blikk ned mot doskålens gap. Kabelen var ikke spesielt spesiell. Den var litt ekstra tjukk og lang, noe jeg tror forklarte lysten til å studere den. den skilte seg ut fra mine hverdagslige kabler.

Dette er på ingen måte en "drittfetish-tråd". Jeg er kun interessert i å høre om andre mener det ligger naturlig for oss mennesker å studere våre spesielle kabler. Er det instinktivt? Pleide Aristoteles å reflektere over ettermiddagsdriten sin også?

Utdyp gjerne!

OBS - jeg må pressisere at dette på ingen måte skal være en "ekkel tråd". Jeg vil ikke vite detaljer utenom det vanlige om farge eller konsistens med mindre det er presentert på en tålelig måte.

Vi driter jo alle som én, så hvorfor ikke snakke litt om det?

MVH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, eg gjør dette hver gang eg driter. Eg sjekker også urinen.

Farge, lukt, konsistens og utseende på både bæsj og urin kan fortelle mye om hva som skjer i kroppen - og om det evnt er noe du bør være oppmerksom på. Så eg vil anbefale alle å sjekke dette(visuelt, om eg må understreke det) hver gang man er på do.

For eks så gjør mye fet mat at bæsjen forsvinner ned i dypet så snart den forlater redet. Ofte en sammenheng med at kroppen ikke klarer å fordøye fettet og fettet kommer da ut med kabelen. Fettet gjør at kabelen blir tung og synker. I tillegg så er det noe med fordøyelse og luft som eg ikke helt husker. For å ikke nevne så blir alltid urinen min mørk og lukter merkelig når eg begynner å bli sjuk.

Kan vel forøvrig minne om denne.

Lenke til kommentar

FANTASTISK! Jeg vil se flere slike tilbakemeldinger. Hjertlig takk

EDIT: men føl for all del ikke at deres svar ikke holder mål! Alle lengder og tykkelser (hoho) ønskes hjertlig velkomne i min tråd

Ja, eg gjør dette hver gang eg driter. Eg sjekker også urinen.

Farge, lukt, konsistens og utseende på både bæsj og urin kan fortelle mye om hva som skjer i kroppen - og om det evnt er noe du bør være oppmerksom på. Så eg vil anbefale alle å sjekke dette(visuelt, om eg må understreke det) hver gang man er på do.

For eks så gjør mye fet mat at bæsjen forsvinner ned i dypet så snart den forlater redet. Ofte en sammenheng med at kroppen ikke klarer å fordøye fettet og fettet kommer da ut med kabelen. Fettet gjør at kabelen blir tung og synker. I tillegg så er det noe med fordøyelse og luft som eg ikke helt husker. For å ikke nevne så blir alltid urinen min mørk og lukter merkelig når eg begynner å bli sjuk.

Kan vel forøvrig minne om denne.

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar

En gammel grinebiter tar en sjefsavgjørelse her og sier nei til denne tråden, med eller uten bilder.

For noen år siden da denne kategorien ennå het Søppel ble den oversvømmet av tråder som hadde lite praktisk mål og mening utover å kunne få bruke ord som "rompe" og "fis" i det offentlige rom. Studier av menneskelig avføring - egen eller andres - faller i denne kategorien.

Generelt er jeg skeptisk til verdien av tråder av typen "er den lang nok", "er de for små" etc, som synes å oversvømme Seksualitet. Det er vel en følge av gjennomsnittsalderen på forumet. Men jeg kan forstå at folk er usikre på akkurat det området. Er man derimot usikre på om det som havner i doskålen er av gjengs kvalitet bør man heller bestille time hos legen. Her på forumet har vi desverre ikke noen leger som kan svare og gjøre dette til noe annet enn en dritt-tråd i bokstavelig forstand.

Om kabelstudier er "vanlige" skal jeg ikke ha noen formening om. Men om noen føler for å gjøre det vanlig kan de starte sin egen webside for formålet.

Reaksjoner tas som vanlig på PM.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...